Nejste přihlášen/a.
Dávám klasické Cu těsnění, které musím vyžíhat. Jaké je těsnění, kde je vložený gumový kroužek? Dělají to jak v Al, tak v Cu.
Díky
Těsnění žíhat nemusíš. Není to vůbec nutné. Akorát se víc rozplácne.
Do nevyžíhaného si taky šroub sedne a udělá otlak i když ho dotáhneš s citem a nebudeš ho rvát.
Nežíhám... a olej neuniká.
Původně má být toto samostatná odpověď, ale spadlo to ke gumídkovi-omlouvám se..: Nepíšeš z jakého auta je motor a souhlas s gumidek. U Favoritů a Feld jsem nikdy měděné těsnění vypouštěcího šroubu oleje jakkoli neupravoval a nikdy to neteklo. Hliník je měkký materiál a železný šroub to při dotahování rozmačká. Ten hliník už vyhazoval můj otec na Škodě 120 a dával měď(bez nějakých úprav). Pokud máš poškozený šroub, tak kup jiný, pokud máš poškozenou vanu, tak ta se dá také koupit, případně tam podle poškození napatlat silikon a přes to tu měď a šroub. No nejsou fotky na posouzení problému ani odkaz na to těsnění s vloženým gumovým kroužkem, těžko něco radit..
Cu těsnění časem tvrdne a po vyžíhání zase změkne... Toto je známé v průmyslu cca více než 100 let...Podle mého se to dříve dělalo z důvodu nedostaku všeho... Dnes je v podstatě přebytek, nepřeberné množství těsnících materiálů...
Už to tu párkrát bylo(i obdoby) Žíhání měděného k/... Jak vyžíhat Cu po/... Výměna oleje - no/...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.