Nejste přihlášen/a.
ten konkrétní zámek je rozbitý - vyžaduje výměnu.. - a řešte to, dokud máte čas. Až pojedete někam do nákupního centra a nepůjde vám auto zamknout, ...
Když jsem posledně pomáhal sousedovi vyměnit zámek u superba, nadával jsem mu asi 2 hodiny.. a nakonec to stejně do toho servisu musel zavést... jen si rozesral elektroniku ve dveřích, protože furt chtěl všechno odpojovat a testovat...
Zámky mají určitou životnost. U Škodovek se safelockem hrkaj motorky hned 2x za sebou. Kdo si do komfotky nakoduje uzamčení za jízdy, tak další zbytečné hrkání servem. Většina zámků odejde kolem 160 - 200tkm s takovým nastavením.
Buď je v háji kabelový svazek (záleží jak často se otevírají zadní dveře a přelom v průchodce) nebo kolik už auto má odjeto km - což je hlavní markant používání.
Když bude parkovat stále v garáži 20 let staré auto s nájezdem 90tkm, tak motorky v háji nebudou a rozhodně nenapíšu, že jsou na výměnu jen tak z vody.
Km jsou obrazem celkového stavu k posouzení hodně věcí. Nejen motoru!
Ale chápu, že tomu nerozumíš a připadá ti, že se ptám na barvu auta
Uvažuj o odkodování v přizpůsobení v komfotce té funkce zamykání při jízdě. Ty zámky u VWček dost trpí. Je tam malinkatý motorek a ten využívá švihu. Nemá sílu na odemčení staticky. Je tam odstředivý kolík a jak se motorek roztočí, tak kolík vylteí na obvod bubínku a zahákne se o jeho výstupek a švihem odemkne.
Motorky jsou sice malé s malým odběrem proudu, ale trpí na to přetížení při akždém pohybu zámkem.
Lépe je šetřit.
Smysl znovuuzamknutí při jízdě má u dětí, aby neotevřeli dveře za jízdy nebo postižené osoby.
150tkm a tato funkce bych opravdu soudil motorek na výměnu.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.