BMW E90 N47 320d: Obří vibrace při 5-6 st. A 1800-2200 otáček
Od:ondrodpovědí:12změna:
Bmw e90 320d N47 130kw, 2007, 269xxx km Auto má vykuchany DPF + má chip od firmy: z moravských Budějovic Mám problém s tím ze když jsem na 5 stupni a zacnu akcelerovat a sem mezi 1800 až 2200 otáček, auto začne brutálně vybrovat (ale komplet cele auto začne totálně třepat) jde to spis hlavně od motoru. Přidal sem i fotky z diagnostiky co ukázala. Repas turba nepomohl, ještě mi zbývá vyměnit žhavicí svíčky u válce co mi pravé ukázala diagnostika.. ale potřeboval bych +- zjsiit jeslti s tím někdo neměl taky problém
Je tam nějaký problém s jednotkou žhavících svíček, svíčky mohou být dobré, ale vyměň je, 4C2E je "omezení točivého momentu vlivem čidla váhy vzduchu a 4C2F je omezení točivého momentu EndTuning - BMW kódy Můžeš mít načaté čidlo váhy vzduchu(snímač/průtokoměr vzduchu). Zkus tu váhu vzduchu případně odpojit v konektoru(bude to mít větší spotřebu, jinak se po odpojení nic nikdy nestalo, kromě zápisu chyb, tu ale po přezkoušení smažeš) a zkoukni plastové dílce kudy jde vzduch směrem k váze vzduchu, jestli to není někde přicpaný(vzduchový filtr, zohýbané plastové dílce nasávacího potrubí, netěsnosti spojů potrubí, hadic).
Souhlas s olini Je dodám, že i když váha vzduchu nevypadá nějak zaprasene, ty drátky se zdají čisté, i tak může být vadná. Novou váhou nic nezkazis tak jako tak.
Ona taky váha vzduchu nemusí být pouze váha, ale v tom modulu může být i čidlo teploty a tlaku.
ondr
Ahoj, vymenim zhavici svíčky, zkusim i tu váhu a kouknu se i na ty plastové dílce, dekuji moc když tak dam zase vědět jak to dopadlo.
ondr
Ještě jsme zapomněl dodat ze dpf je softwerově vypnutý (jelikož je vykuchanej) tak jeslti i toto nemá nějaký vliv na ty chyby
olinl
Pokud je čidlo/sonda DPF vypnutá, tak by s tím chipovaná jednotka programově neměla počítat. Ty tam máš chybu jednotky žhavení a váhy vzduchu, čidlo DPF na diagnostice nemáš. Osobně takový úpravy aut nemám rád, ekologie/příroda dostává zabrat a jet za takhle vytuněným diezlovým autem je v drtivé většině vopruz(mastné saze, nedýchatelno). Kdyby tohle udělali všichni, vrátili by jsme se do devadesátých let minulého století. Lidi, hlavně ti ve velkých městech byli rádi že se do aut v ČR konečně montovaly katalyzátory-tuším rok 1992. Už aby pustily "bezpečný" vodík za rozumnou..
Souhlas s olini co se týká emisí, mít dobrý čidla je nejen ekologický, ale šetří to motor a snižuje spotřebu. Teď jsem měnil váhu a čidlo na Alfě, z výfuku žádný smrad, klidnější motor a když ušetřím 0.5l na 100km,tak se mi to za 10tkm vrátí jen na benzínu Žádný vojebavani se nevyplati, úplatky na STK jsou kravina, je lepší to mít v pořádku
Vadná váha vzduchu neudělá s motrem takovýto bordel, aby to roztřepalo celé auto. Pokud je vadná, řídící jednotka si nastaví defaultní hodnoty a jede podle nich. Je to takový průměr, ani dobré, ani špatné hodnoty. Já tipuji ložisko kardanu.
ondr
Dobrý, děkuji moc za typ, podívám se i na to lozisko
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.