Nejste přihlášen/a.
Ahoj,
jak prosím řešíte náhlou nepojízdnost vozidla při ceste? Mám něco jako POHODA SPECIAL GENERALI. Vůbec nevím jak to funguje, co když se něco stane na cestě?
Jak si potom případně vyberu servis? Mohu zvolit odtah například k mému bydlišti?
Odveze asistence i 2 lidi dohromady + vozidlo?
Jak dlouho trvá než třeba přijede? Okolí Brno,Olomouc,Mikulov.
Musím to vždy řešit přes GENERALI? Nebo mohu zvolít vlastní cestu, máte nějaké doporučení v mém okolí?
Díky
Každý řeší dle sého. někdo přes asistenci , někdo si dle závady poradí sám, někdo má dobré kamarády kteří přijedou a odtáhnou!
Osobně , JEDENKRÁT jsem se obrátil na asistenci a asi se jim nic nechtělo dělat i když jsem přesně popsal závadu!. Hned jsem to pak zrušil jako předraženou zbytečnost! krokem jsem tehdy dojel ke tcánovi do garage, druhou soubotu jsem přijel busem , za půl hodiny opravil-vyměnil vadný díl, který jsem mj mezitím sehnal a opraveným jsem jel pak domů.
Zkušenost starou asi 14 dní. Volala známá v sobotu večer, že stojí na okruhu v HK, nejede jí auto, ať jí přijedu odtáhnout. Měl jsem 2 piva, takže rada, vzít zelenou kartu, na ní najít radu sna telefon. Odtahovka jí odtáhla do 50 km před barák. Ráno jsem to zpojízdil a hotovo.
Takže každý postupuje podle svých možností a znalostí.
pár odpovědí:
- co je obsahem Pohoda Speciál z hlavy nevím a hedat v materiálech pojišťoven se mi to nechce - určitě to máte před sebou
- servis se vybere opět podle toho co máte v asiistenčních podmínkách, někdy to musí být jejich smluvní, někdy značkový, někdy libovolný. Já mám například ve smlouvě, že mne odtáhnou napřed ke značkovému servisu a když mne ten odmítně (to není problém domluvit) tak kamkoliv.
- Asistenční vozy jsou prostorné a pokud se tam všichni nevejdete, tak vyšlou ještě druhý vůz, počet osob je základní otázka kterou vám operátor/ka položí při objednání zásahu
- Základní časový limit je hodina. Ale pokud je to v rámci velkého města (Brno), tak to může být podstatně méně. Na druhou stranu se mi stalo že na zásah v Benátkách nad Jizerou navrhovali auto z Kladna a to jsem odmítl protože jsem měl k dispozici jinou možnost podstatně blíže.
- musíte vždy řešit přes asistenční linku pojišťovny, pokud byste to bez jejich svolení řešil jinak tak by nemuseli proplatit.
Do nejbližšího servisu? A co když ten nejbližší servis je 100km od mého bydliště :D To si nemůžu zvolit servis v mém okolí?
Musí to být smluvní servis pojišťovny,nejbližší a tam vás odtáhnou.Možná by vás odtáhli i jinam, to byste musel zaplatit,zavolejte si na infolinku pojišťovny,sdělí vám to přesně.
Ale pak nesmluvní servis vystaví fakturu,kterou musíte zaplatit a pojišťovna proplatí jen podle jejich tabulek a je to zdlouhavé,smluvní servis fakturuje přímo pojišťovně.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.