Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Jak řešit náhlou nepojízdnost vozidla na cestě?

Od: gderex odpovědí: 14 změna:

Ahoj,
jak prosím řešíte náhlou nepojízdnost vozidla při ceste? Mám něco jako POHODA SPECIAL GENERALI. Vůbec nevím jak to funguje, co když se něco stane na cestě?
Jak si potom případně vyberu servis? Mohu zvolit odtah například k mému bydlišti?
Odveze asistence i 2 lidi dohromady + vozidlo?
Jak dlouho trvá než třeba přijede? Okolí Brno,Olomouc,Mikulov.
Musím to vždy řešit přes GENERALI? Nebo mohu zvolít vlastní cestu, máte nějaké doporučení v mém okolí?
Díky

 

 

14 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

jirib
hodnocení

4x
Nejdříve Generali,uvidíte,co vám řeknou...do nejbližšího smluvního servisu,samozřejmě můžete až domů,ale to si asi zaplatíte ze svého.Osoby nejsou problém,ale není lepší třeba s dětmi vlakem?
Jde o to jaká závada...
Někdy je lepší na kratší vzdálenost,třeba kamarád s lanem(tyčí).

 

hodnocení

3x
avatar martincakl
Co máte konkrétně ve vaší smlouvě s pojišťovnou, to snad víte Vy nejlépe, nebo Vám to vaše pojišťovna objasní. V ČR to tak dramatické nebude, aby to nešlo vyřešit.
V zahraničí to pak i s připojištěním může být velmi dobrodružná záležitost na mnoho (i mnoho desítek) hodin. To je velmi individuální a záleží na koho zrovna na té pohotovostní lince narazíte.

 

mate59
hodnocení

3x

Když už tu pojistku platíte,tak pak to řešit s Generali,jinak si to zaplatíte sám, nic neproplatí.Oni odtáhnou vždy do nejbližšího smluvního servisu a dají vám náhradní vůz,ale to vš máte ve vašich podmínkách smlouvy.

 

hodnocení

3x
avatar diesel

Každý řeší dle sého. někdo přes asistenci , někdo si dle závady poradí sám, někdo má dobré kamarády kteří přijedou a odtáhnou!

Osobně , JEDENKRÁT jsem se obrátil na asistenci a asi se jim nic nechtělo dělat i když jsem přesně popsal závadu!. Hned jsem to pak zrušil jako předraženou zbytečnost! krokem jsem tehdy dojel ke tcánovi do garage, druhou soubotu jsem přijel busem , za půl hodiny opravil-vyměnil vadný díl, který jsem mj mezitím sehnal a opraveným jsem jel pak domů.

 

olinl
hodnocení

3x

Pokud by si si nevzpomněl/neměl u sebe telef. číslo své pojišťovny auta, můžeš zavolat i na 1224 (asist. služba zřízená ČKP), ty kontaktují tvou pojišťovnu podle RZ(SPZ).

 

hodnocení

1x
avatar milancukrar

Zkušenost starou asi 14 dní. Volala známá v sobotu večer, že stojí na okruhu v HK, nejede jí auto, ať jí přijedu odtáhnout. Měl jsem 2 piva, takže rada, vzít zelenou kartu, na ní najít radu sna telefon. Odtahovka jí odtáhla do 50 km před barák. Ráno jsem to zpojízdil a hotovo.

Takže každý postupuje podle svých možností a znalostí.

 

hodnocení

1x
avatar arne1

pár odpovědí:

- co je obsahem Pohoda Speciál z hlavy nevím a hedat v materiálech pojišťoven se mi to nechce - určitě to máte před sebou

- servis se vybere opět podle toho co máte v asiistenčních podmínkách, někdy to musí být jejich smluvní, někdy značkový, někdy libovolný. Já mám například ve smlouvě, že mne odtáhnou napřed ke značkovému servisu a když mne ten odmítně (to není problém domluvit) tak kamkoliv.

- Asistenční vozy jsou prostorné a pokud se tam všichni nevejdete, tak vyšlou ještě druhý vůz, počet osob je základní otázka kterou vám operátor/ka položí při objednání zásahu

- Základní časový limit je hodina. Ale pokud je to v rámci velkého města (Brno), tak to může být podstatně méně. Na druhou stranu se mi stalo že na zásah v Benátkách nad Jizerou navrhovali auto z Kladna a to jsem odmítl protože jsem měl k dispozici jinou možnost podstatně blíže.

- musíte vždy řešit přes asistenční linku pojišťovny, pokud byste to bez jejich svolení řešil jinak tak by nemuseli proplatit.

 

gderex
hodnocení

Do nejbližšího servisu? A co když ten nejbližší servis je 100km od mého bydliště :D To si nemůžu zvolit servis v mém okolí?

Když mi kleknul motor v Liberci, tak auto se odtáhlo do mnou vybraného servisu v Liberci a já s náhradním autem odjel do Jihlavy. No a po týdnu se člověk s tím náhradním autem vrátil zpět do Liberce a odjel do Jihlavy s již opraveným autem.
Jen jsem si v Liberci hold hodinku a půl počkal, než mi sehnali a dovezli náhradní auto k místu poruchy.
Tak nějak to funguje..
mate59

Musí to být smluvní servis pojišťovny,nejbližší a tam vás odtáhnou.Možná by vás odtáhli i jinam, to byste musel zaplatit,zavolejte si na infolinku pojišťovny,sdělí vám to přesně.

@mate59: asi záleží, jak která pojišťovna. U ČSOB jsem si auto nechal odtáhnout do nesmluvního servisu, který byl přes celé město daleko a proběhlo to bez problémů.
mate59

Ale pak nesmluvní servis vystaví fakturu,kterou musíte zaplatit a pojišťovna proplatí jen podle jejich tabulek a je to zdlouhavé,smluvní servis fakturuje přímo pojišťovně.

Zase jak kde a na co. Např. u ČSOB by byl rozdíl jen v tom, že u smluvního servisu člověk zaplatí menší spoluúčast..

Ale tady se řeší asistenčka při nepojízdnost, ne havárie. Tzn. proplácení jen v rámci asistence, ale opravu (pokud není v rámci asistence) si člověk stejně zaplatí sám...

 

hodnocení

0x
avatar denny276
Dobrý den, nevím co máte ve smlouvě, ale před rokem, abyste si mohl vybrat jakýkoliv servis kdekoliv v ČR, muselo být aktivní "Asistence Pohoda Super". S Pohodou Special byl jen odtah do nejbližšího servisu. Já od nich mám Comfort,to je normální pojištění, ve kterém je už zahrnuta právě ta nadstandardní asistenčka Pohoda Super. Moc těchto služeb nevyužívám, pokud se něco pokazí, tak volám muži nebo kamarádům. Zatím jsem využila odtah jen jednou (servisák zrovna nemohl) přijeli do hodiny, odtáhli do mého servisu. Vyřešeno vše bez průtahů. Vlastně - jednou jsem nemohla povolit kolo a jako na potvoru nikdo nikde. Zavolala jsem na Generali a to přijeli skoro hned,i když to bylo kdesi v Opičákově. Když mě někdo líznul,tak jsem jen nafotila a poslala mailem. Zatím vždy vše opět bez průtahů. Jinak, od ostatních vím,že je odtahovka odvážela i s manželkou a dvěma dětmi. Jednou, před lety, jsem jela lézt do Dolomit..cestou domů se mi v Rakousku pokazila hlava, odtah na nejbližší odpočívadlo, přenocování v hotelu a čekání na náhradní auto. Když týpek z odtahovky začal počítat cifry, myslela jsem,že mě trefí šlak. Naštěstí se později ukázalo,že vše bylo pokryté v rámci připojištění. Ale to už je jiný případ. Takže pokud nic nezměnili v podmínkách, tak vlastně asistenčka Pohoda má navíc jen tu poruchu vozidla.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]