Nejste přihlášen/a.
Obyčejné auto které nic nemá např 1000 MB se nastartuje tak, že se vytrhnou dráty ze spínací skříńky dva správné se spojí a třetím se "brkne" a tím se nastartuje.
Ale současné které má imobilizér a řídící jednotku je to jak - nezajímá mě návod.
Jde to udělat stejně a nebo se to dělá úplně jinak.
U starych i novych aut (s klickem, ne bezklickovych) se spinaci skrinka sklada ze dvou casti. Ze zamku kam se strka klic a ze samotne spinacky.
Napr. stodvacitky tyto dve casti meli dohromady spojene jedinym cervikem, takze stacilo rukou skubnout a rozpojili se. Pak uz stacilo cimkoliv vhodnym otocit hridelkou spinacky a jeli se.
Jediny rozdil u dnesnich aut je, ze je zamek vetsinou zapusteny v odlitku spinacky. Pokud se ale vhodnym narasim vyskubne, opet se ziska pristup k samotne spinacce.
A imobilizer se obejde pres OBD bypassem pro konkretni typ ridici jednotky. To se koupi za nevelky peniz.
takze stacilo rukou skubnout a rozpojili se
ano, to šlo snadno, ale taky byl oproti embéčku problém se zámkem volantu. Zde se vytažením klíčku sám volant zamkl, u embéček to muselo být manuálně zamknout.
To je pravda, tam ale stacilo zasunout vhodnou planzetu mezi zapadku a tyc volantu, aby nedoslo k zaskoceni zapadky. Treba tenky platek z pilky na zelezo.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.