Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Co je to za víčko.?.K čemu je?

Od: doutnak® odpovědí: 22 změna:
Ahoj..Mám tři otázky..Na Audi A4 B6 1,9tdi 96kw..04rok mě není jasné, na co je to malé žluté víčko na nádobce brzd.kapaliny? Druhá fotka..k čemu je ten kovový koš-držák čehosi vedle kostky ABS? Dále netuším, proč je jakési čidlo na silentbloku motoru. Díky za každou radu;)
Co je to za víčko.?.K čemu je?
Co je to za víčko.?.K čemu je? #2
Co je to za víčko.?.K čemu je? #3

 

 

22 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

8x

Žluté čudl - tudy se montuje a demontuje čidlo hladiny

8E0611377

Kastl u ABS pro podtlakové elektrické čerpadlo

8E0927317E

U modrého víčka na sání MAP (něco jako MAF, ale měří tlak sání a teplotu - MAF průtok)

A na silentu kde?


doplněno 05.08.23 00:32:

čidlo na silentbloku vibrací. Asi piezoelektrickýsnímač vibrační. Motor upravuje chod, aby se netřepal v kastli.

audiklub.cz/...

google.com/...

Co je to za víčko.?.K čemu je? #4
hodnocení

Díky..Na silentu vpravo u nápravnice..Fotka blbá, ale nedalo se tam líp dostat.Na té fotce není vidět, že k tomu?čidlu?vedou dráty.

doplněno

nebo reguluje tuhost toho hydrolužka. Něco jako na jízdním kole s odpruženou vidlicí s lockem.

Asi motor v zátahu ztuhne v kastli a na komfortu nepřenáší otřesy a je naměko uložený, což je asi nežádoucí při plném tahu, když je silnej

Je to elektrický hydrolužko s nastavením tuhosti tlumení. Na 100%

hodnocení

Tak to se přiznám, že o tomhle vím prdlačku..Auto je od kamaráda a zrovna se na něm řeší vibrace při rozjezdu a zátahu..Všechny kosti na nápravě nové a mám v plánu měnit poloosy..nenapadá už mě jiná příčina těch vibrací..
05.08.23 00:50

quatro?

nápad jen silentbloky náprav, hydrolůžka motoru, setrvák, kardan

hodnocení

Jen předek..Googlil jsem dlouho a obě poloosy by měly být stejný..je to automat..Už jsem je objednal a zaplatil..poloosy*smich*

najeto km?

měli klouby vůle?

vymyl jsi ty klouby a okem prohlédl opotřebení koulí?

...

co stály *frajer*?

hodnocení

Dle tacho 390tisíc..Neumyl..vůle ani nějak znát nejsou..prachovky-manžety ale puklý a vazelína už se dere ven;) GPS nebo GSP..3500,- obě i s dopravou.

Pokud to třepe v zátahu, tak možná motor špatně dávkuje palivo. Zkus třeba odpojit ten MAP co jsi vyfotil a případně vyčisti čističem na klapky (s acetonem) vnitřek.

@gumidek

to hydrolůžko pro motor s možností nastavení tuhosti je zajímavý, to jeho čidlo je propojeno do řídící jednotky motoru? Jak to čidlo funguje? Pozná chvění-pohyb motoru? A teď logicky by k tomu hydrolůžku měly vést nějaké kabely, co tam budou pouštět proud, aby lůžko ztuhlo při rozjezdu a reakci motoru ne? Kabely k napájení elektrohydrolůžka(či co to je), nevidím

autodily-az.cz/...

almix.cz/...

od Tomas.cz » 04 dub 2019, 19:04 Při běhu naprázdno působí tlak, který se vytváří vibracemi motoru v kapalině horní komory, pouze na pryžovou membránu. Ta se deformuje a tlumí vibrace. Vzduch z komor uniká otevřeným elektromagnetickým ventilem. Za jízdy je elektromagnetický ventil uzavřen a tlak kapaliny působí přes škrtící trysku ve spojovacím kanálu v dolní komoře na pryžový měch, který se deformuje a omezuje tak vibrace.

Co je to za víčko.?.K čemu je? #5

@gumidek

gumídku díky a přeju ti klidnou neděli*palec*

Jinak teda mě tohle překvapuje, protože u těhle nižších modelů audi, jako A2, nebo A4 převládaly názory, že se jedná jen o lepší značku koncernu VW a prý mají i od VW jednoduchou techniku, takže se mělo jednat jen o předražené VW se značkou AUDI. To byly názory z internetu. Tak nevím, zda tyhle vychytávky používaly i auta značky VW...

I jedničkovej Superb to měl ve V6kách

autodilykatka.cz/...

Také přeji odpočinkovou neděli Bobe :)

hodnocení

Na fotce kabely vidět nejsou, ale vedou tam..Možná to chvění dělá ten silentblok..Neměl jsem to ještě připojený na diagnostiku, ale nevím, jestli by to něco ukázalo..navíc s mým wurthem wow..Vag nemám

Ten solenoid je diagnostikovatelný.

př.: VAG na to že:

01375 - Ventily ulozeni motoru: stupen 1
31-10 - preruseni n.zkrat na kostru - Sporadicky

hodnocení

Tak uvidíme..Bohužel se k tomu dostanu až za týden..pak dám vědět;)

 

ok,

spíš je zajímavé, proč v držáku není ten kompresorek brzd. Asi na jinej motor je.

 

hodnocení

0x

výměna čidla )fotky)

pelicanparts.com/...


doplněno 05.08.23 00:46:

Možná je to víčko i pro lepší plnění, jak je tam ta přepážka okruhů.


doplněno 05.08.23 00:49:

Nebo je v tom žlutém plováček a tedy protikus k tomu čidlu hladiny. Už asi není kontaktní, ale třeba kapacitní a čidlo je suché z druhé strany nádobky mimo a přibližuje se k němu plovací kovová kulička v tom žlutém víčku.

Nevím, neměl jsem to rozdělané. Jen mi to dává logiku, když je to u čidla.

Co je to za víčko.?.K čemu je? #6

 

hodnocení

0x

Hydro z učebnice Audi

Co je to za víčko.?.K čemu je? #7
hodnocení

Díky moc..Zajímavá vychytávka..a zajímavější zdroj problémů *smich*

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]