Nejste přihlášen/a.
Žluté čudl - tudy se montuje a demontuje čidlo hladiny
8E0611377
Kastl u ABS pro podtlakové elektrické čerpadlo
8E0927317E
U modrého víčka na sání MAP (něco jako MAF, ale měří tlak sání a teplotu - MAF průtok)
A na silentu kde?
čidlo na silentbloku vibrací. Asi piezoelektrickýsnímač vibrační. Motor upravuje chod, aby se netřepal v kastli.
doplněno
nebo reguluje tuhost toho hydrolužka. Něco jako na jízdním kole s odpruženou vidlicí s lockem.
Asi motor v zátahu ztuhne v kastli a na komfortu nepřenáší otřesy a je naměko uložený, což je asi nežádoucí při plném tahu, když je silnej
Pokud to třepe v zátahu, tak možná motor špatně dávkuje palivo. Zkus třeba odpojit ten MAP co jsi vyfotil a případně vyčisti čističem na klapky (s acetonem) vnitřek.
to hydrolůžko pro motor s možností nastavení tuhosti je zajímavý, to jeho čidlo je propojeno do řídící jednotky motoru? Jak to čidlo funguje? Pozná chvění-pohyb motoru? A teď logicky by k tomu hydrolůžku měly vést nějaké kabely, co tam budou pouštět proud, aby lůžko ztuhlo při rozjezdu a reakci motoru ne? Kabely k napájení elektrohydrolůžka(či co to je), nevidím
od Tomas.cz » 04 dub 2019, 19:04 Při běhu naprázdno působí tlak, který se vytváří vibracemi motoru v kapalině horní komory, pouze na pryžovou membránu. Ta se deformuje a tlumí vibrace. Vzduch z komor uniká otevřeným elektromagnetickým ventilem. Za jízdy je elektromagnetický ventil uzavřen a tlak kapaliny působí přes škrtící trysku ve spojovacím kanálu v dolní komoře na pryžový měch, který se deformuje a omezuje tak vibrace.
gumídku díky a přeju ti klidnou neděli
Jinak teda mě tohle překvapuje, protože u těhle nižších modelů audi, jako A2, nebo A4 převládaly názory, že se jedná jen o lepší značku koncernu VW a prý mají i od VW jednoduchou techniku, takže se mělo jednat jen o předražené VW se značkou AUDI. To byly názory z internetu. Tak nevím, zda tyhle vychytávky používaly i auta značky VW...
Ten solenoid je diagnostikovatelný.
př.: VAG na to že:
01375 - Ventily ulozeni motoru: stupen 1
31-10 - preruseni n.zkrat na kostru - Sporadicky
výměna čidla )fotky)
Možná je to víčko i pro lepší plnění, jak je tam ta přepážka okruhů.
Nebo je v tom žlutém plováček a tedy protikus k tomu čidlu hladiny. Už asi není kontaktní, ale třeba kapacitní a čidlo je suché z druhé strany nádobky mimo a přibližuje se k němu plovací kovová kulička v tom žlutém víčku.
Nevím, neměl jsem to rozdělané. Jen mi to dává logiku, když je to u čidla.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.