Dobrý den mám jednickovou Octavii 1.6 AKL a dnes se mi po cca 5 kilometrové jízdě při pokusu o nastartování (auto stálo tak půl hodiny) nerozsvitili kontrolky. Startér však točil, naprázdno, motor nechytil. Po pár pokusech se mi nakonec podařilo automobil nastartovat. Nikdy předtím se mi to nestalo, ale někdy, když jsou venku vysoké teploty je nutné při startování trochu zmáčknout plynový pedál. Nevím, jestli to s tím může mít něco společného. Pokud někdo ví o co se může jednat, předem děkuji.
Tak, spínačku jsem ráno koupil, zatím jsem jí tam ale nedával. Když jsem ráno startoval, musel jsem trochu přidat plyn aby auto chytlo. To se opakovalo i podruhé. Odpoledne jsem vzal druhý klíček který obvykle nepoužívám a auto chytilo tak jak má. Občas se stává, že auto chytá jakoby slabě, nebo jak to říct, někdy je zapotřebí i trocha plynu, jak jsem psal výše. S druhým klíčkem mi přijde že se toto neděje. Stoprocentně to nevím, ten druhý klíček moc nepoužívám. Zítra to ještě vypozoruji. Napadá mě že je problém v klíčku, myslíte že je to možné?
Ne. Transpondér v klíčku přes cívku na spínačce komunikuje s budíky a ty odblokovávají jednotku motoru.
Je to prostá binární logika. Buď je transpondér načten a immo odblokuje motor a nebo je nenačten či načten cizí neuložený klíč a immo motor neodblokuje.
Něco jako napůl blbě startuje neexistuje v případě závady na komunikaci immo s transpondérem.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.