Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Klimatizace - kompresor

Od: mppridal odpovědí: 6 změna:

Prosím o radu ,je v pořádku, že se kompresor klimatizace cca po 10 vteřinách chodu asi na 10 vteřin vypne a stále dokola?

 

 

6 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

bery*
hodnocení

1x
Mě tohle na jedničkový se oktavce dělala vypálena patice 30A pojistky ventilátorů na chladiči. Podle mě to bude častá závada.

Pokud sahary nechaldí, tak se kondenzátor klimy přehřívá a klima díky čidlům resetuje a cykluje. Může být.

 

hodnocení

1x

Tento stav nejcasteji zpusobuje pretlak chladiva. Kompresor se nasledne vypne aby se tlak snizil a jak klesne na provozni tlak tak zase sepne a porad dokola.

Duvody pretlaku jsou tyto:

Pri plneni bylo naplneno vice chladiva nez ma byt.

Nefunkcni ventil tlaku.

Nefunkcni sahara - Neroztoci se ventilator (casto se vypaluje odpor na 1. stupen vykonu prave pro klimu, da se zjistit pres diag) a proudici vzduch z jizdy to neuchladi

Zaneseny si spatny chladic (vyparnik).

Jeste je moznost ze muze byt spatny kompresor. Ale to ma vetsinou jine vysledky na funkcnosti

 

hodnocení

0x

Ne. To v pořádku není.

Tak tím bych si nebyl tak jistý. U starších aut běžel permanentně, u nových se pravidelně zapíná a vypíná.

U nových aut hlavně už moc není spojka, ale ventil.

Rozhodně 10sekund chodu a 10 sekund stání spojku časem odrovná. Hlavně při vysokejch otáčkách motoru jí to nedělá dobře. Třeba při předjíždění, aby tohle kompresor dělal je nevhodné.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]