Nejste přihlášen/a.
Když jsem si ho doma prohlížel, tak mě "udivilo" na protokolu toto:
povolený obsah CO při volnoběhu ( 696 ot ) max. 0.3 - naměřeno 0.01 - 30x menší
povolený obsah CO při zvýšených otáčkách ( 2371 ot ) max. 0.1 - naměřeno 0.08
při zvýšených otáčkách je naměřeno 8 x více, ale povoleno 3 x méně.
Co kdyby bylo naměřeno ne 0.08 ale např. 0.11 nebo 0.12?
Neměl by být povolený obsah CO při zvýšených otáčkách vyšší než při volnověhu když naměřený je vyšší?
Auto jsem dal do servisu aby to zkontrolovali a nechali udělat technickou.
Při převzení jsem auto nijak neobcházel, až o víkendu když jsem potřeboval s ním odjet, tak jsem zjistil, že tam není vylepená červená nálepka.
Po vrácení z chalupy jsem zajel na STK kde to bylo a bez řečí ji tam vylepili.
To servis není schopen zkontrolovat, že tam není nálepka když tam s tím je a nebo má na to někoho kdo jim tam s tím jezdí? Servisu se ptát nebudu - ptám se obecně.
Je to jenom spekulace, ale proč povolené zvýšené jsou nižší než volnověžné ale ve skutečnosti je to obráceně?
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.