Nejste přihlášen/a.
Ahoj, kdyby mě alespoň někdo dokázal trochu navést a pomoct co dál, budu rád. Auto je postarší Renault Clio, 2002.
Z ničeho nic mi přestalo fungovat dálkové odemykání. Před dvěma dny ještě vše ok. Co jsem zkusil a zatím nefungovalo:
- vyměnit novu, kvalitní baterku v klíči
- použít druhý klíč
- odpojit baterii z auta na den
Rád bych byl schopen s tím aspoň odjet. Manuálně se dostanu dovnitř, ale to je tak vše. Při otočením klíčku v zapalování se imobilizér nevypne. Alarm je stále spuštěný. Auto parkuji v garáži, takže nikam nic nezatékalo. Klíče jsou na rádio, ale v tom bych problém neviděl. V návodu auta bohužel moc informací není.
Jak jsem psal - druhý/rezervní klíč jsem vyzkoušel a výsledek stejný.
Do auta se dostanu, nepotřebuji jej odemčít. Potřebuji s ním odjet alespoň. Vypadá to, že imobilizer blokuje start. Jen jsem se chtěl ujistit, jestli ještě neexistuje něco, na co bych mohl zapomenout před tím, než jej odtáhnu.
Na koncernech okolo 2002 je otázka chvíle přizpůsobit klíček k imobilizéru (klíček se přizpůsobuje k řídící jednotce panelu přístrojů a ta musí být napárována k řídící jednotce motoru), anebo imobilizér vůbec vypnout (přepis jednoho bajtu řídící jednotce motoru .
Jedna věci na učení kličku do dálkového. A druhá pak na učení kličku k tomu motorovému ECU
Francouzi nevím, akorát vím že pak lidi mají různý klíčky od dveří a od zapalování )
Immo U koncernu
Buď se zná ten pin, dříve se totiž dával čtyřmístný pin jako součást kličků), nebo se ten pin vyčte, je normálně k přečtení v řídící jednotce panelu přístrojů, a pak se přizpůsobí přes VAG, anebo se v řídící jednotce přepíše jeden byte, tím se IMMO vypne úplně.
jak říkám, francouzský systém vůbec neznám. zejména mě zajímá, proč by odešel současně dálka, pokud je originální tovární, a imobilizér?
Ten login se propisuje i do ŘJ motoru. Když vyměníš budíky, tak potřebuješ jejich původní Login a při napárování nové budíky přijmou původní Login auta z ŘJ motoru a vezmou ho za svůj. Pokud je tedy v autě origo login příklad: 1234, tak jiné budíky z jiného auta s loginem příklad: 4545 po napárování přijmou opět login 1234 a ten jim zůstane.
Tedy u VWček.
1.) vyměnit baterku v rezervním klíči, pokud je v němk funkční čip bude fungovat
2.) v jakémkoliv klíčníctví, kde kopírují pritmitivní čipy do autoklíčů vám po předložení čipi řeknou zda je ten čip mrtvý, nebo zda je funkční
3.) pokud je funkční je závada v autě
tazatel píše o klíči s dálkovým ovládáním, ten má v sobě čip + baterku, příště čti pozorněji a občas přemýšlej
Baterka napájí pouze dálku (elektroniku RF ovladače). Transpondér (čip) je samostatně funkční součástka.
Transpondér je stejně funkční jako platební bezkontaktní karta do banky. Taky nemá baterku.
No právě, Že čtu, že tazatel už prvním textu psal o výměně baterie A že mu to nestartovalo, takže ten pasivní čip, těžko popožene baterkou :/)
Pavel Dvořák, takže ty tomu vůbec nerozumíš.
Je to tak. Opravdu jsem vyzkoušel oba klíče v zapalování a je to blokované. Nenastartuji, auto houká jak šílené.
Jináč ještě jednou - vyměnit baterku v klíčích aby fungoval dálkáč bylo samozřejmě to první, co jsem udělal.
Pak jsou oby klíče včetně čipů OK a závada je na vozidle. Závadu na klíčích je tímto vyloučena.
Vzhledem k tomu že největšíém expertem na renaulty je gumídek, napíše ti úplně přesně , co s tím,,,,on jediný léčí auta s démantem na dálku
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.