Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Dálkové ovládání k autu nefunguje

Od: nikishek odpovědí: 21 změna:

Ahoj, kdyby mě alespoň někdo dokázal trochu navést a pomoct co dál, budu rád. Auto je postarší Renault Clio, 2002.
Z ničeho nic mi přestalo fungovat dálkové odemykání. Před dvěma dny ještě vše ok. Co jsem zkusil a zatím nefungovalo:
- vyměnit novu, kvalitní baterku v klíči
- použít druhý klíč
- odpojit baterii z auta na den
Rád bych byl schopen s tím aspoň odjet. Manuálně se dostanu dovnitř, ale to je tak vše. Při otočením klíčku v zapalování se imobilizér nevypne. Alarm je stále spuštěný. Auto parkuji v garáži, takže nikam nic nezatékalo. Klíče jsou na rádio, ale v tom bych problém neviděl. V návodu auta bohužel moc informací není.

 

 

21 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

0x

Rezervní klíč nemáte? Pak to vidím na odtah do autorizáku, tak by si s tím měli poradit.

 

hodnocení

0x
avatar dabel
Pokud nezvitězíš zkus to tady:
romanhora.cz/...

Ďáblíku, on má auto otevřené. Ale nedeaktivuje se immo a s tím mu těžko zámečník pomůže!

 

nikishek
hodnocení

0x

Jak jsem psal - druhý/rezervní klíč jsem vyzkoušel a výsledek stejný.

Do auta se dostanu, nepotřebuji jej odemčít. Potřebuji s ním odjet alespoň. Vypadá to, že imobilizer blokuje start. Jen jsem se chtěl ujistit, jestli ještě neexistuje něco, na co bych mohl zapomenout před tím, než jej odtáhnu.

Nejde o odemčení ti z odkazu dokažou přijet a krom otevření ti i nastartujou auto a popřípade udelaj klič či kartu

@dabel: A umí opravit i immo? Ten totiž podle popisu přestal reagovat!

Musí si tam brnknout ale co vim na koncernech běžně dodělávaj k autúm ztracený kliče a umi s immem poradit
kokoss

No trochu divný je, že mu přestalo fungovat současně dálka a imobilizér... nevím, jestli to je u Francouze v jednom systému v autě, ale je to dost nelogicky...

U koncernu jsou to dvě různý věci, i u tovární dálky v klíčku (okolo 2002-3 generace S plovoucím kódem)

Tady je i na face
m.facebook.com/...

 

kokoss
hodnocení

0x

Na koncernech okolo 2002 je otázka chvíle přizpůsobit klíček k imobilizéru (klíček se přizpůsobuje k řídící jednotce panelu přístrojů a ta musí být napárována k řídící jednotce motoru), anebo imobilizér vůbec vypnout (přepis jednoho bajtu řídící jednotce motoru :).

Jedna věci na učení kličku do dálkového. A druhá pak na učení kličku k tomu motorovému ECU

Francouzi nevím, akorát vím že pak lidi mají různý klíčky od dveří a od zapalování :))


doplněno 19.07.23 13:17:

Immo U koncernu

Buď se zná ten pin, dříve se totiž dával čtyřmístný pin jako součást kličků), nebo se ten pin vyčte, je normálně k přečtení v řídící jednotce panelu přístrojů, a pak se přizpůsobí přes VAG, anebo se v řídící jednotce přepíše jeden byte, tím se IMMO vypne úplně.

jak říkám, francouzský systém vůbec neznám. zejména mě zajímá, proč by odešel současně dálka, pokud je originální tovární, a imobilizér?

Ten login se propisuje i do ŘJ motoru. Když vyměníš budíky, tak potřebuješ jejich původní Login a při napárování nové budíky přijmou původní Login auta z ŘJ motoru a vezmou ho za svůj. Pokud je tedy v autě origo login příklad: 1234, tak jiné budíky z jiného auta s loginem příklad: 4545 po napárování přijmou opět login 1234 a ten jim zůstane.

Tedy u VWček.

 

paveldvorak
hodnocení

0x

1.) vyměnit baterku v rezervním klíči, pokud je v němk funkční čip bude fungovat

2.) v jakémkoliv klíčníctví, kde kopírují pritmitivní čipy do autoklíčů vám po předložení čipi řeknou zda je ten čip mrtvý, nebo zda je funkční

3.) pokud je funkční je závada v autě

kokoss

Od kdy immo čip vyžaduje baterku?

paveldvorak

tazatel píše o klíči s dálkovým ovládáním, ten má v sobě čip + baterku, příště čti pozorněji a občas přemýšlej

Baterka napájí pouze dálku (elektroniku RF ovladače). Transpondér (čip) je samostatně funkční součástka.

Transpondér je stejně funkční jako platební bezkontaktní karta do banky. Taky nemá baterku.

kokoss

No právě, Že čtu, že tazatel už prvním textu psal o výměně baterie A že mu to nestartovalo, takže ten pasivní čip, těžko popožene baterkou :/)

Pavel Dvořák, takže ty tomu vůbec nerozumíš.

...

Pavel Dvořák, takže ty tomu vůbec nerozumíš.

To víme...

 

nikishek
hodnocení

Je to tak. Opravdu jsem vyzkoušel oba klíče v zapalování a je to blokované. Nenastartuji, auto houká jak šílené.
Jináč ještě jednou - vyměnit baterku v klíčích aby fungoval dálkáč bylo samozřejmě to první, co jsem udělal.

paveldvorak

Pak jsou oby klíče včetně čipů OK a závada je na vozidle. Závadu na klíčích je tímto vyloučena.

Vzhledem k tomu že největšíém expertem na renaulty je gumídek, napíše ti úplně přesně , co s tím,,,,on jediný léčí auta s démantem na dálku*smich*

asd1

Gumid tomu na rozdíl od tebe "trochu" rozumí ;) immo opravdu nepotřebuje baterku, oba čipy v klíči vadný by byla hodně velká náhoda, takže problém bude v autě.

 

hodnocení

0x

Kontrolní otázka: Ovládání je radiové či ještě infra?

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]