Nejste přihlášen/a.
Ta cívka je pravděpodobná.. Pokud nechceš rovnou kupovat nový tak blbě pálící válec jde poznat na svíci, něco jde i proměřit (ale částečný probíjení mezi závitama cívky se měří blbě)
Může i vynechávat vstřik např. kvůli zlomenýmu kabelu...
Cívku máš jednotnou (tedy namáš BKY, ale BBZ,BBY? neví ty kilowaty), ale uvnitř modulu jsou dvě cívky spřaženy do skupiny. jako u felicie MPi v její liště.
Je možné, že ohřátím začne v modulu cívky jedna cívka vynechávat a jede to na dva válce i když myslíš na tři.
Nepůjčil by ti někdo modul z 1.6MPi oktávky 74kW?
Diagnostika tento modul nevidí. Jen vidí vynechání na válcích.
Může zkusit, ale teď je nízká vlhkost a všude vedro na padnutí. Pochybuji, že mu skáče jiskra bokem. To by dělalo furt (pokud to má třeba mastné od oleje).
Jo, vodní mlha je jedna z mála možností jak najít nekvalitní izolaci cívky (nebo kabelů). Ale částečně probitý místo vinutí (a tím nižší napětí) se u toho neprojeví, to probíjí jen uvnitř a jen při vysokým napětí, "zkrátí" to ale vinutí cívky a sníží napětí klidně o tisíce V a tím i jiskru na svíci..
Až ti to začne blbnout, tak zkus odpojovat kabely od svíček nebo lépe modulu.
Pokud se poslechově nic nezmění, tak vynechává.
Můžeš to samé dělat i se vstřikama. U těch, které při závadě zvuk nezmění si zjisti patřičné kabely od scvíček kam vedou na modul a pokud to bude jedna dvojice, tak je jasné, že jedna z cívek ze dvou uvnitř modulu je vadná.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.