Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Škoda Fabie 1.4 16 v dušení nebo třival

Od: vincekjbc odpovědí: 12 změna:
Zdravím máma fabii 1 1.4 16 v 55kw v podstatě více méně jezdí normálně ale někdy se stane ze ztratí výkon a klepe se jak kdyby se dusila změní se zvuk motoru jak kdyby jela na 3 válce. Když auto zastavím a nechám chv vychladnout jede zas normálně. Ale nesmím ho hned vytočit do otáček. Svíčky kabely filtr vzduch čištění škrtící klapky diagnostika vymazání vady a hození do továrního nastavení děla to stále. Tak že prosím nesetkal se stím to někdo můj tip je buď klapka což by snad nedělalo zvuk jak tříval přece tak spíš cívka nebo lambdasondy?

 

 

12 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

1x
avatar dabel
Svička nebo zapalovaci cívka
vincekjbc
hodnocení

Svíčky jsou nové od značky Denso kabely bosch
asd1

Ta cívka je pravděpodobná.. Pokud nechceš rovnou kupovat nový tak blbě pálící válec jde poznat na svíci, něco jde i proměřit (ale částečný probíjení mezi závitama cívky se měří blbě)

Může i vynechávat vstřik např. kvůli zlomenýmu kabelu...

vincwkjbc
hodnocení

Cívku mám jednotnou ne zvlášť na každou svici

Cívku máš jednotnou (tedy namáš BKY, ale BBZ,BBY? neví ty kilowaty), ale uvnitř modulu jsou dvě cívky spřaženy do skupiny. jako u felicie MPi v její liště.

Je možné, že ohřátím začne v modulu cívky jedna cívka vynechávat a jede to na dva válce i když myslíš na tři.

Nepůjčil by ti někdo modul z 1.6MPi oktávky 74kW?

Diagnostika tento modul nevidí. Jen vidí vynechání na válcích.

Může zkusit, ale teď je nízká vlhkost a všude vedro na padnutí. Pochybuji, že mu skáče jiskra bokem. To by dělalo furt (pokud to má třeba mastné od oleje).

asd1

Jo, vodní mlha je jedna z mála možností jak najít nekvalitní izolaci cívky (nebo kabelů). Ale částečně probitý místo vinutí (a tím nižší napětí) se u toho neprojeví, to probíjí jen uvnitř a jen při vysokým napětí, "zkrátí" to ale vinutí cívky a sníží napětí klidně o tisíce V a tím i jiskru na svíci..

A cívka se bude přehřívat, což se při montáži na horkém motoru blbě rozponává.

vincekjbc
Ano děla to jen při vysokých teplotách a kabely jsem dával nové je to Fabie 1 gt co se vyvaželo do Řecka a Německa když se to stane bliká většinou kontrolorka motoru. Zkusím vyměnit a uvidíme co dal. Možná to jede na dva válce nejsem odborník jen mi ten zvuk připomněl jak když to jede na třival

Až ti to začne blbnout, tak zkus odpojovat kabely od svíček nebo lépe modulu.

Pokud se poslechově nic nezmění, tak vynechává.

Můžeš to samé dělat i se vstřikama. U těch, které při závadě zvuk nezmění si zjisti patřičné kabely od scvíček kam vedou na modul a pokud to bude jedna dvojice, tak je jasné, že jedna z cívek ze dvou uvnitř modulu je vadná.

vincekjbc
No zkusím to je tam na hovno prostor kuli baterie ale pokusím se Alena svice jsou tam dlouhé fakfky a jde to hůř ven a nepůjde přes skrtici klapku fotr to asi tak nevadí

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]