Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Audi se po startu klepe

Od: punkdumbo® odpovědí: 14 změna:

Dobrý den,

mám Audi A4 B8 1.8 TFSI 118 kW a mám problém - zřejmě ohledně motoru. Auto má vyměněné svíčky, cívky, olej, rozvody, filtry.

Zhruba 2 týdny zpět se po startu začalo auto klepat a motor s výfukem vydávat divné zvuky, ale jinak fungovalo normálně. Všiml jsem si, že po prvním zařazení jedničky po startu nečo jakoby bouchalo dole v autě (poté po zařazení dalších stupňů už znova na 1 nerachotí). Po chvíli se mi rozsvítila žlutá kontrolka motoru a dal jsem tedy auto do servisu, kde mi řekli že zřejmě vynechává válec a vyměnily se tedy cívky.

Auto poté fungovalo úplně normálně, ale zhruba týden potom se začal znova objevovat stejný problém - auto se po startu trochu klepe a příjde mi, že nemá stejný výkon při jízdě (možná se i hůř točí volantem?).

Ještě bych dodal, že když jsem auto někdy nechal déle nastartované stát, tak jakoby ztichlo a pak jelo normálně.

Nevíte prosím co by to mohlo být?

Díky

 

 

14 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

1x
avatar dabel
Jestli maš motor typ CDAA nebo CDAB tak si možná na nejlepší cestě ke generální opravě motoru
Temhle motorúm se zapejkali pístní kroužky a postupně začli baštit olej stejně jak benzin
hodnocení

O téhle problematice pístních kroužků jsem slyšel, avšak motorového oleje mi skoro neubývá. Dokoupil jsem si dokonce manuální měrku.

hodnocení

Jinak motor je typ CDHB

 

hodnocení

1x
Tyhle auta taky maji problemy se zakarbonovanim. To vynechani valce taky muze byt tim ze je neco spatne okolo ventilů.
hodnocení

Já jenom nerozumím, proč po výměně cívek auto šlapalo úplně normálně, jakoby se nic nedělo a najednou znova začalo to samé - akorát tedy bez žluté ikonky motoru.

asd1

Něco bude na hraně zapálení - komprese palivo vzduch, nová cívka se může rovnat o malinko silnější jiskra a už to zapálí.. To může být i jen lepším kontaktem na svíci když by původní cívku jenom sundal a nasadil zpátky - menší přechodový odpor mezí cívkou a svící... ;)

 

hodnocení

0x
Tady u těch motorů umí skočit rozvody a jsou tam i jiné problémy. To bude chtít pořádnou kontrolu.
hodnocení

Díky za info - rozvody jsou však dělané úplně nové.

Teď jsem ale auto projížděl a všiml si, že po delší jízdě je obtížné rozjet se na 1 a taky jsem si všiml, že mi příjde jako by auto trošku brzdilo.

To že sou nové neznamena že sou dobře udělaný a nemohli skočit kontrola by asi neškodila

 

hodnocení

0x
@punkdumbo
Souhlas s tím, co píše @dabel
Tohle fakt nejsou nějaký držáky.
To už jsou mnohem spolehlivější lepší motory Alfa Romeo Twin Spark v Alfach 156 a 147.
Zástavba těchto motorů však bude problematická.
Takže si kup asi nový motor. Musí se udělat fakt komplet generálka. Nejen vyměnit nějaký kroužky.
Já koupil před 7roky Alfu 156 1.6 TS,najel spoustu kilaku, dávám oleje z LIDLU a jede naprosto v cajku

 

asd1
hodnocení

0x

Výměna cívek nejspíš pokus - omyl = vyměnit servis...

Kouknout na svíce, změřit kompresi, ověřit vstřiky (výpis závad který válec nepálí - i podle vzhledu svíce- , přehodit vstřiky jestli se to přesune na vedlejší válec, podobně svíce, cívka..), Načíst live data od všech čidel a porovnat s normálem..

Pokukd jde o podezření na zapečený kruh (a nízkou kompresi), tak neuškodí výměna oleje a VIF do benzínu (vhodné i preventivně/ trvale, neni to jen placebo)

hodnocení

Díky za radu - poptám se známého co má servis jestli by na to mrknul.

 

hodnocení

0x

Pravdepodobne bude zanesanie sanie a otvor v hlave okolo sacieho ventilu. Vyčistiť sanie a hlavu.

 

hodnocení

0x
@punkdambo
Všechna sranda stranou, závada může být závažného charakteru.
Shodit hlavu, shodit parohy a mrknout na zanesení parohů.
EGR ventil funguje jak má, všechno čistý? Rozeber to
Zkoušel bych zahybat se svazky kabelů.
Zkusit natankovat palivo oktan 100 u jiné čerpací stanice
Tyhle FSI motory jsou dobrý akorát tak z nich udělat elektrocentrálu.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]