Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Škoda Octavia II motor 2.FSI 110kW

Od: kejmilos® odpovědí: 15 změna:
avatar kejmilos

Zdarec, co je to za díl na motoru? díky


Škoda Octavia II motor 2.FSI 110kW

 

 

15 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

3x

06F109257B

řídící ventil časování (snímač)? Protéká jím olej.

Nedělej ty fotky tam moc detailní. Udělej i nějakou víc "celkovou", ať vidím, že to fotíš třeba na pravé straně motoru nebo na podvozku *smich*


doplněno 21.07.23 01:28:



Škoda Octavia II motor 2.FSI 110kW #2
hodnocení

Ok díky, ale napsal jsem o jaký motor se jedná a říkal jesm si, že " profík " to musí poznat, proto ten detail...*palec* Přístě se napravím...

Nakonec jsem poznal *hi*;)

hodnocení

Gumídek, měl bych prosím otázku k tlaku oleje.Při provozní teplotě oleje jsem na měřil u tohoto motoru hodnoty - volnoběh 740ot. 0,5bar - 2000ot. 2bar - 3000ot. 2,5 - 4000ot. 4bar - měřeno místo čidla tlaku, které je odpojeno. Možná tyto hodnoty jsou menši než by měli být ( neznám předepsané hodnoty pro tento motor ), ale už jsem s autem najezdil 12 000km ( neřešil jsem to :) ) přesto motor se chová naprosto beze změn. Vše je OK. Vše je čisté ( sací koš atd.), olej poctivě měněný.Čidlo je při měření odpojeno, přesto auto signalizuje poruchu nízkého tlaku. Je to možné aby tato informace signalizovala, když je čidlo odpojené?*hi* Ještě dodám, že když je čidlo tlaku připojené tak signalizace příjde při otáčkách 1500ot., při nižších ani vyšších nikoliv.

Na FSI nemám dílenskou.

Kolik je celkově najeto km?

23.07.23 10:51
hodnocení

191 000km

23.07.23 11:21

*co*

 

martin*
hodnocení

0x

Zkusil bych spíše nějakou skupinu třeba na facebooku :).

 

hodnocení

0x

Našel jsem k BLF 85kW FSI Octa2

Škoda Octavia II motor 2.FSI 110kW #3
hodnocení

Já našel tohle přímo k mojemu motoru BLR, 110kW. Možná hodnoty jsou menší, ale nejde mi to hlavy, že motor se chová po těch kilometrech absolutně beze změny a v podě, tichý chod, kapaliny olej se neztrácí, to je taky důvod proč jsem to nějak neřešil. Motor šlape jak hodinky. No uvidím, na svorce u čidla je napětí. Bohužel nemám jak, čím uměle vytvořit tlak na čidle jestli neukazuje už hlouposti.

Škoda Octavia II motor 2.FSI 110kW #4

Při náznacích se taková spotřební věc mění preventivně vzhledem k ceně motoru. Ale OE díl. Ne nějaká vika, topran, starline a jiné šmejdy.

Zde odkaz na čidlo

skoda-dily.cz/...

hodnocení

Díky moc za odkaz a čas, ale je tam dvoupolový *palec*

To se divým. Píšeš BLR 110kW.

Bylo by možné z něj opsat číslo dílu? Díky

Už jsem našel, omlouvám se za špatný odkaz

skoda-dily.cz/...

AUDI 06D919081B

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]