Ahojte,asi před 4 měsíci mi vyměnili servočerpadlo, no a asi před měsícem a něco, mi to začalo při točení volantem vydávat hrozné pazvuky.Tak jsem udělal prúplach novým minerálním hydraulickým olejem, odvzdušnil podle návodu a vše bylo ok,bez pazvuků,hučení. No a dnes,pomalu po měsíci to začalo znovu hrozně hučet.V nádržce je olej hodně nad rysku. Olej nikde neteče, ani v nádržce neubíval. Servisák mi dnes řekl, abych si to dal někam jinam,že neví co s tím je...Nějaké rady kde hledat problém? Děkuji
Zkus to znovu odvzdusnit. Sice to není auto, ale nám se privzdusnoval topny systém skrz asi špatně oběhové čerpadlo v elektro kotli. Potrubí bylo těsné, ale to čerpadlo (značka Willa) bylo špatný, tahal vzduch do soustavy a když se pak dostal do čerpadla okruhem zpět, tak začal kotel strašně hučet.
Taky záleží jak jsi to proplachnul olejem, v servisu točil borec volantem doprava a doleva,vypustili, pak znovu lili olej a doprava doleva,vypustili. Dolili nový Nejsem mechanik. Jestli něco piskalo při otáčení volantem tak to mohl být alternátor, volnobezka... Nevím co poradit dal... Každopádně hromada mechošů stojí za hovno a místo oprav aut by měli cucat údy před kamerou ...
Tak co myslíš, použil jsem tři litry na proplach,kolik se toho vejde do nádržky a kolikrát jsem tím volantem ,když bylo na ,,špalkách,, musel kroutit volantem...? Teď už je to vyřešeno, závada se našla, a to je hlavní.
To video by mě zajímalo. Můžeš ho hodit na youtube. Nejsem mechanik, ale tahle souvislost by mě nenapadla. Jedině že to sítko usměrňovalo proudění kapaliny vracející se do nadobky a při jeho vypadnutí vznikalo v čerpadle proudění a tím hluk... Co máš za auto? Mrknu se schválně na rozpis dílů té nádržky... Hlavně že to máš v pořádku. Další mechanik by ti zase vyměnil čerpadlo takhle dokola.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.