Dobrý den, mám auto přiblížne jeden rok. Ze začátku to bylo bez problému, auto asi dva měsíce jezdilo. Poté se začalo furt něco kazit... Mám fabii 1.4 kupovanou za 15 000, do auta jsem narvala už nějaké peníze. Dělala jsem více než tři opravy, dohromady asi 12-15 tisíc. To nepočítám takové klasické věci jako olej, kapalina do ostřikovač atd... Auto tedy z celého roku bylo pojízdné asi dva tři měsíce, pak vždycky jen na týden třeba a zas se tam něco objevilo. Je hrozný problém sehnat automechanika který práci za ty peníze udělá dobře.. Vzhledem k tomu, že řidičák mám asi rok a půl mám dost drahé i pojištění. Je to 3 000 Kč na tři měsíce, takže jsem za auto dala dalších 12 tisíc za pojištění i když nejezdilo... Největším problém je, že stále studuji, bydlím sama a tak nemám úplně finance to auto neustále opravovat. Napadlo mě ho dát teda do depozitu, než si našetřim přes prázdniny a začátek roku nějaké peníze a pak ho nechám zkouknout. Četla jsem na jedné stránce, jak na to, poradite mi jen někdo kde sehnat prohlášení, o tom, že vozidlo není odstaveno na veřejné komunikaci? A případně, někdo kdo jste to už dělal, nevíte kdy cca mám na úřad zajít, když se chci vyhnout placení pojištění, které má být okolo 15 srpna. Prosím o rady.
Pokud máte auto mimo ulici nebo silnici, tak tam můžete jít kdykoliv..na úřad..tam jen vyplníte jejich žádost o DOČASNÉ vyřazení vozidla..Doporučuji se objednat,ať nejdete zbytečně..tenhle týden byly úřady přecpané.Ssebou vzít značky a techničáky-oba! Nic víc. A pak na pojišťovnu zrušit pojistku.Nic víc.
markret
Dobrý den, auto mi stojí před barákem, ale prý ho tam bez značek nechat nemohu, jinak mi ho odtáhnou, že musí být někde na soukromém pozemku, jak to teda je? Já bydlím v paneláku, tudíž stojí na parkovišti u baráku prostě. Ale můj pozemek to není.
lubosnovak
Ano, musí být na Vašem pozemku, jestli bydlíte v paneláku, tak to máte smůlu. Na veřejném pozemku auto bez platné TK a bez SPZ nemá co dělat.