Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

O1 mi začalo při studeném startu cukat a nedržet otáčky a chcípat

Od: robi* odpovědí: 2 změna:

Ahoj,

auto mi začalo při studeném startu cukat a nedržet otáčky a chcípat dokonce za jizdy. Poté až se vše zahřeje, mírně to cuka, ale zdá se, že je to OK.

Proto jsem napíchnul nal VAG-COM

Napsalo mi to:
Adresa 01 -------------------------------------------------------
Řídící jednotka: 06A 906 019 F
Komponent: 1.6l R4/2V SIMOS HS2257
Kódování: 04900
Opravna #: WSC 31480
4 Nalezeny chyby:
00525 - Sonda lambda (G39)
07-00 - signal prilis nizky
00525 - Sonda lambda (G39)
27-00 - nesmyslny signal
00525 - Sonda lambda (G39)
05-00 - vstup otevren
00516 - Volnobezny spinac (F60)
30-10 - preruseni n.zkrat na plus - Sporadicky
Readiness: N/A

Neví někdo, v čem by mohla být chyba? Jestli opravdu vyměnit lambda sondu a škrtící klapy a bude to ok?

Mám O1 1.6 74Kw Benzin.

Mockrát děkuji za pomoc!

 

 

2 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

0x
avatar dabel
Zakladem je vyčistit a nastavit klapku pokud je to ta novejší 75kw tak i egr
club-opel.cz/...
Dale prověřit čidlo teploty
Kouk bych na svičky dal nový
club-opel.cz/...
Zkontroloval a proměřil vn kable ke svíčkám a zap cívku
club-opel.cz/...

 

hodnocení

0x

AKL 74 má ještě lanko plynu. Nemá EPC jeko 75ka s EGRem.

Takže zkontrolovat vůli lanka plynu, zda dovolí klapku vrátit na dotek volnoběžného spínače.

Ale klidně měň díly naslepo podle diagu :)

Kyslíková sonda asi fakt odešla, pokud není porišená kabeláž.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]