Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Pneu na nebržděný přívěsný vozík

Od: michals odpovědí: 7 změna:

Ahoj,

neprošel jsem STK kvůli 14 let starým pneu, na přívěsném vozíku mám momentálně Kargomax ST-4000 165/70 R13 80N, na to jak málo používám vozík mi přijde cena pneu dost vysoko. Než pojedu na STK musím koupit nové, nejsou to nějaké speacialní gumy, že ne? Koukal jsem na Matador EVO 165/70 R13 79T, mají cca 13 kg menší nosnost, což je ok. Nechtěl bych, aby dělali na STK zase problémy, proto se ptám. Za mě jsou ty staré ok, věřím, že by na jiné STK sezónu prošly, vozík skladuji v garáži. Díky.

7 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

4x

Jestli rozdil 13kg je problem ti nikdo nepovi takhle od stolu. Je to stejne jako u beznych vozidel. V Technicaku musis mit napsane jake pneumatiky tam patri a pod napsanou hodnotu (vaha a rychlost) jit nesmis, nahoru muzes.

Jinak neslysel jsem ze by nedavali technikou kvuli stari, spis bych rekl ze bylo uz viditelne poskozeni prave zpusobene starim (popraskane apod). Pokud veris ze jsou v poradku a jinde to projde tak co ti brani zajet jinam?

michalas
hodnocení

To je právě ono, v techničáka je 165/70 R13 83 N, to by znamenalo, že pneu nevyhovuje už z výroby. Kola jsou pvodní. Ony tam fakt miniaturní prasklinky jsou, normální technik by vás s tím mininimálně další sezónu nechal, hold jsem mu nepřilepšil na důchod, ale je to jeho právo. Jinde bych možná prošel, ale když na to jednou upozorníte, tak těžko.

jirib
Prostě tam musí být ty 83-ky...
Možná u jiného technika by jsi prošel,ale...toho si nevybereš.
Jenže Felicie nemá na nápravě 800kg...

hodnocení

4x
Navštivte nějaký pneuservis, lze tam sehnat slušné gumy, na vozík budou stačit. Nemám na mysli nějaký ojetý plátna, ale často lidi odkládají gumy, které mají 4 mm vzorku.

k2
hodnocení

0x

165/70 R13 jsou gumy na Felicii, tech musi byt plna inzerce za symbolickou cenu. Nebo jakykoliv srotiste/ekolikvidace.

hodnocení

0x