Nejste přihlášen/a.
@doutnak:Proc podvod? Pokud nekdo (nove) vozidlo takto otypuje, nebo starsi pretypuje, tak v tom nevidim problem. Prestavbu provadi bud specializovane firmy, nebo k ni vyda dobrozdani vyrobce/zastupce vyrobce (dovozce) za predpokladu splneni nejakych nalezitosti.
A kolik prestavba stoji? Za rok se Vam to bohate vrati na usetrene silnicni dani.
A ohledne Nivy je to slozitejsi. V soucasne dobe (a i v dobe pred valkou na UA) nema Lada a dalsi RU firmy (UAZ) globalni EU homologaci a vse se do CR dovazi na zaklade nejake individualni homologace/schvaleni typu. Dela to parta nadsencu znacky (snad nekde od HK) a tam je pak otazka, jako co se to sem dovezlo. U nivy bych to tipnul na "pracovni stroj samozjizdny".
Bohužel, jak se psalo už výše, pokud výrobce nebo DEKRA a jí podobné společnosti do techničáku napíší "Traktor kolový", tak se to bohužel nedá považovat za podvod. Je to divné, ale je to tak. Nikdo nebude zkoumat, jestli vozidlo vlastní nebo nevlastní zemědělec.
A není zač.
Pánové Milan cukrář a Doutnák jsou asi hodně "mladý"...
...protože si za svůj život nestačil všimnout jednoho úkazu: schopný, úspěšný, a bohatý je pouze ten, kdo porušuje pravidla...
Pokud pravidla dodržuješ, vždycky budeš jen ten chudý, nas*aný, frustrovaný... zkus to vyvrátit
Pane, paní starší, píšete jak chytrá liška, nebo lišák.
Nejmladší nejsem, jsou tu i starší i mladší, asl za svůj živoz jste toho již hodně poznal a hodně dosáhl.
Jsem schopný, úspěšný, a bohatý, přesto nemusím porušovat pravidla. (pokud nemyslíte dopravní, to snad porušujeme všichni).
Pokud jste te: "ten chudý, nas*aný, frustrovaný", tak se více musíte snažit. Nebo Vám to vyhovuje.
Výhodou tatraktoru mantraktoru a dalších zvláštních vozidel je zřejmě skutečnost, že se neplatí silniční daň
Pokud jde o jejich pohyb po dálnici, zákon 56 to zakazuje ale zákaz není doplněn žádnou sankcí, další zákon 361 to umožňuje , pokud je konstrukční rychlost vyšší než 80 km/h
tak lze obcházet zákazy vjezdu nákladáků, jezdit po dálnici a obecně ničit naši infrastrukturu a nepřispívat na ní stejným dílem jako při provozování náklaďáků...zvláštní kategorií jsou motocykly-čtyřkolky, schválené jako traktor
Všichni to ví ale nikdo to neřeší
Nějaké dělění vozidel na nákladní automobily a traktory - zvláštní vozidla tak ztrácí smysl...a pokud lze náklaďák skutečně přetypovat na traktor, jsou také chybné zákonné definice těchto vozidel
No a pokud jde o ty starší, za našich mladých let to nebylo možné, protože ČR nebylo členem EU a fungoval tady selský rozum...bordel zavedla až EU svými nařízeními ...na to navazuje daňový bordele, který navazuje na schvalovací bordel
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.