Nejste přihlášen/a.
Několikrát jsem byl na STK a musely být sundány poklice pouze z přední nápravy - důvod vím - měří se sbíhavost -poklice na zadní nápravě mohly zůstat.
Ale když jsem byl jednou udělat tzv. evidenčku, tak musely být sundány poklice všude.
technika jsem se na to nezeptal, nevíte proč poklice na zadní nápravě při STK nevadily ale při evidenče vadily.
Kontrolujou se šrouby na kole jestli jsou všechny. Dnes se fotí a fotky jdou online do systému kde je technik neopraví, takže co je vidět na fotkách to neprojde, je důkaz v jakém stavu to při kontrole bylo. Co na fotkách neni to někomu projde někomu ne, podle nálady, kdo a kolik namaže...
Měření sbíhavosti jsem na STK nepotkal.
Měření sbíhavosti jsem na STK tedy nezažil, nicméně loni jsem byl se služebním Pažoutem a určitě jsem je nesundával - ne že by to byl problém, ale nevěděl jsem o tom, auto prošlo,bez problémů, kryty kol je vůbec nezajímaly, zato se poměrně intenzivně zajímali o dírkovaný fólie na oknech a jejich homologaci
Tak mě napadá - Pažout má klasické kryty držící pérem v prolisu disku. Ale třeba náš ,,Hjóndé´´ , nebo Fiat Doblo a určitě i jiné auta mají kryty pod maticemi kola, tedy když to chci sundat, musím auto hodi na hever a odšroubovat všechny šrouby. To se musí i tyto kryty sundavat?
I tyto, přesto, že je to absurdní.
Akorát nevím, jak přišli na to, že je to kryt kola. Já myslím, že je to součást disku.
Cca 25 let jsem jezdil s auty do STK, nikdy nechtěli sundavat poklice kol. Až nejdnou to vyžadovali, zajímavé že se to shodovalo s termínem od kdy museli průběh TK dokumentovat fotografiemi. Když by v ten moment byly na kolech poklice, "prasklo" by na ně, že úkony proveditelné jen bez poklic neprovádějí, ale jen účtují. A je to ...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.