Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Díra u příruby výfuku

Od: ok® odpovědí: 25 změna:
avatar ok
Zdravím, můžete prosím poradit,zda je lepší vyvařit díru na přírube trubky mezí středním díle a koncovým dílem, nebo raději koupit nový střední díl? Další STK mám v září.
Máte někdo zkušenosti, zda navar vydrží nějaký rok?
Jde o vůz Daewoo Kalos 1.2
doplněno 26.06.23 18:37: Tady video,pardon

VID_20230626_183648.mp42.62 MB

 

 

25 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

9x
avatar diesel

Pokud na klrátkou dobu=nechat zavařit, pokud planujete auto mít ještě pár let=nový díl. Sám za sebe po zkušenostech s opravami výfuků=NOVÝ díl

 

hodnocení

3x

Především je totálně shnilá samotná ta příruba!

 

hodnocení

3x
Tam není co vařit, je to celý shnilý. A co to z toho kape?

 

zaseja
hodnocení

2x

Já bych si to klidně zavařil, ale když se tady takhle ptáš, tak ty to asi nezvládneš, takže buď někoho ukecat, ale za ty samý peníze třeba koupíš nový díl.

ok®
hodnocení

mě jde spiše o to, zda se vyplatí toto zavařit, jestli to vydrží, nebo se objeví díra jinde

 

asd1
hodnocení

2x

Shnilá je celá ta příruba, pokud vařit tak vyříznout celou přírubu a navařit novou (nebo místo příruby kus trubky)

Vzhledem k ceně vejfuků nemá smysl se v tom hrabat, a shnilej je i zadní díl Polmostrow za 2k celkem + příp. i nový silentbloky, šrouby příruby... Jak na Daewo nevim ale pár jsem jich dával na jiný auta na jiný auta a vcelku v pohodě, životností srovnatelný s Bosalem..

Výfuk DAEWOO Kalo/...

Teče z toho mazut, tip na lambdu/ čidlo teploty apod. v hajzlu a bohatou směs - nežere náhodou víc než má?

ok®
hodnocení

diky za rady

asi bude fakt lepší koupit oba díly + příslušenství

to co z toho teče spíše vypada na vodu(kondenz), dle mne

motor byl studeny, když jsem totto natačel, tak si myslím, že kvuli tomu, nevím

a co se týká spotřeby, no beru vetšinou za 300kc tj ncelých 8 litru a najedu +/- 130 až 150km

dle toho jak jezdim, denne do sousedni vsi cca 2,5km, mam to jako druhé auto s TZ na cáračky

Takže taky blondýn? je jedno kolik benzín stojí, tankujete jen za 300kč. Jediný důvod proč netankujete do plna?

k2

@diesel: A nejaky duvod proc tankovat plnou?

asd1

Třeba kvůli chlazení palivovýho čerpadla? ;)

k2

@asd1:Jaky ma vliv mnozstvi paliva v nadrzi na chlazeni cerpadla, ktere je chlazeno palivem skrz nej protekajicim?

ok®
hodnocení

diesel

dobrý dotaz, alle opravdu nevím, co je špatně netankovat plnou?

možná když bude furt plná, tak budou členové rodiny rádi cárat sem a tam *smich*

:-D A navíc proč hodnotu starýho auta zdvojnásobovat plnou nádrží. ;)
ok®
hodnocení

Tomkk
Přesně tak :-D

K2 protože neustále koúpírujet moji IP! prot!

Já tankoval taky vždy za pár stovek..dokonce i pár desítek korun..Nejdřív jsem byl ještě "školák",takže bez peněz a během dne se kamarádi,co chtěli vozit složili a později proto, ptž se benzín hodně kradl..A je znát, když vám zmizí 10litrů anebo plná..Dlouho mi to vydrželo, ikdyž už jsem peníze měl a benzín už se víceméně nekradl..Až poslední dobou beru i plnou..kvůli "kolísání" cen
ok®
hodnocení

asd1

ozívám se až teď, ale nebyl čas. Mezitím jsem koupil oba díly výfuku a uschoval da garáže, tam je místa dost *smich*

Tu prasklinu jsem pořešil tekutým kovem, cca měsíc bylo OK.

Minulý tyden "lepidlo" povolilo, takže rachot a je nutná výměna. (už to vadilo i mně *hi* *smich*)

O víkendu jsem se do toho pustil a ejhle přední díl výfuku total prasklina za vlnovcem. Takže dnes jsem objednal přední díl ( nevím co to je zač, nějaký Walker) a budu čekat než dorazí.

Sundal jsem lambdu (za katem) co byla namontována na tom díle a byla začouzená, znamená to nějakou závadu?

Tak jsem ji očistil a vyfoukal, stačí to?

k2... dej si ponorné čerpadlo do kanystru s 4 litrama benálu a za půl hodiny máš teplej benál. Já takto čerpadla proplachuju při repasi.

Čím víc benzínu, tím lepe chladí a déle trvá, než se ohřeje.

 

 

hodnocení

2x
avatar dabel

koupit oba dily nový a vyměnit stejně to bude schnilí zevnitř a opravovat to by byla zbytečná práce

vem nákýho poláka vydrží 4 až 5 let a stojí pulku co značkovej - já je občas beru z aukra dojde to komplet i se spojovacim materialem a silentama

ok®
hodnocení

Jj, akorát mě zarazila odpověď na tu lambda, zda ji taky přikoupit?
S tou lambdou bych to viděl asi tak pokud to nadměrně nebaští benzín a nemusíš řešit emise tak bych se na ni vyprd
Da se ještě zkontrolovat diagnostikou v měřenejch hodnotach
asd1

Díly se nemění naslepo/ preventivně! Jezdí to couračky = do ohřátí motoru na bohatou směs = spotřeba ca 6 - 7 a "mazut" ve vejfuku je asi normál.. Chce to občas "italskou údržbu", pomůže VIF do paliva. - vypálí to karbony a profoukne celou výfukouvou soustavu..

Lambda se kontroluje diagnostikou nebo lépe osciloskopem - hodnoty a průběh signálu/ rychlost reakce. Jestli je směs bohatá nebo chudá je vidět na svících, měly by být světle cihlově červený (po delší jízdě).. Ale podle dotazu - nejdřív studuj co a jak a až pak se v tom vrtej, ať to neni napadený zvědavým kutilem. Do fungujícího stroje se nehrabe! ;)

Měnit jen přírubu - tam bude ohnilý všechno u svarů, i tlumič, to bys skončil jak kubánec, aspoň jednou týdně na autě něco vařit aby to jelo *smich*

ok®
hodnocení

Asd1
Dobrá, seženu oba díly výfuku. Potřebuji hlavně jezdit z bodu A do bodu B.

 

makk
hodnocení

0x

Ona je taky varianta koupit tu přírubu s kouskem trubky a vyměnit tu, prodávají to jako díl (protože to je místo, kde ty výfuky reznou), záleží jak se vám chce pracovat x utrácet.

ok®
hodnocení

potřebuju hlavne jezdit sem tam *smich*

a navic se blizi stk

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]