Nejste přihlášen/a.
Každý nový díl (namátkou čep ramene,poloosa,čepy řízení, stabilizační tyčky...)mají nové samojisticí matice. Nebo snad japonci to mají jinak než frantíci?!
Jinak zkušenosti mi říkají-den dopředu prostříknout WD-čkem ,pak před demontážízase , vystupující část závitu vyčistit oecelovým kartáčem.Tímto postupem se mi ani na víc jak 20 let starém autě nepodařilo urvat šroub či matici. Povolovat když nejde ručně, tak rázovým nástrojem (pneu, nebo el. rázový utahovák, či ruční nárazový). ještě používám fintu co mi poradil starý zkušený zámečník-"když nejde povolit, tzv na krev utažený a dlouho nerozebíraný spoj,nejprve zkus ještě víc přitáhnout a pak povoluj"! Funguje také!
Ještě postřeh, na mazdě , stejně jako kolega na MB,(lancer 1? 2?) měly metrické závity,alespoň na těch spojích co jseme dělali!
Tedy na rozdíl od PSA kde jsem se na 3 modelech setkal s atypickou hlavou (matice)-závit standart metrický,ale matice a jeden šroub, vše na brzdách, nebyl klasika-šestihran ale jen 5hran!
Nebo opět metrický závit ale atypický rozměr- pevnostní šroub na zadním třmenu-10mm místo 9 nebo větším a cena za jeden kus -200kč tehdy, přičemž stejná pevnost ale ve standartním rozměru za 20kč dva kusy - matice,šroub+ podložky!
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.