Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Regulátor tlaku paliva nefunguje při silnějším čerpadle

Od: sky odpovědí: 20 změna:
Ahoj! Vyměnil jsem na svém lincolnovi 5.0 v8 palivové čerpadlo z originálu za silnější čerpadlo z mpi fábie. Když ale použiju čerpadlo silnější tak tlakuje do lišty ale přes regulátor nejde nic zpět do nádrže, jak je to možné? Mám zvolit čerpadlo slabší aby to fungovalo? Odmítám kupovat originál z ameriky a platit další nesmyslné cla a poštovné, takže chci jen něco co seženu nejlíp tady v autokelly. Měl jsem za to, že silnější čerpadlo = lepší a zbytek tlaku pujde přes regulátor pryč ale asi to tak není. Díky za odpovědi

 

 

20 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

3x

Fabie z velké části používají třícestný palivový filtr u nádrže. Tedy Kup si filtr s regulátorem.

Dělají se 4 a 3 BARové. Filtr se zapojí asi půlmetrovejma hadičkama na čerpadlo vstup (vratka) i výstup a na motor se z filtru zapojí regulovaný výstup do lišty.

google.cz/...

Fabie i Felicie MPi dá tlak 6 barů na čerpadle (mám tlakoměr a když se uškrtí vratka, tak vyletí 2x tolik). 3 bary zreguluje v liště nebo na filtrech.


doplněno 21.06.23 14:22:

Jak budeš mít malé napětí na baterce, tak čerpadlo 4 bary nedá. Proto ta čerpadla mají rezervu tlaku, která převyšuje tlak regulační na filtru či liště.

Neměj na trase paliva několik regulátorů tlaku (novej a nefunkční původní) nebo několik palivových filtrů.

Jestli chceš to Fabia řešení, tak čerpadlo, třícest filtr a původní filtry zruš a původní regulátor tlaku vyřaď z činnosti a pokud byla na autě vratka, tak tu taky zruš.


doplněno 21.06.23 14:27:

zapojení čerpadla, filtru a vstřiků.

Regulátor tlaku paliva nefunguje při silnějším čerpadle
sky
hodnocení

Super! To jsem potřeboval vědět! A nemohl bych místo bastlení dalšího filtru tam narvat tuto pumpu co dává “jen” 4 bary? Fungovalo by to?
autokelly.cz/...
asd1

Ty potřebuješ vědět jaký tlak máš na liště a až pak vymejšlet co s tim.. Ale klidně si tam dobastli dalších deset čerpadel a pět filtrů s regulací tlaku...

Tester na měření /...

Měřit je základ. Hlavně mu asi nefunguje ten původní regulátor a třeba se uchcávají zavřené vstřiky, které už netěsní.

asd1

Že by hned dva regulátory byly ucpaný moc pravděpodobný neni...

Klasika, metoda pokus omyl a než se trefí tak ještě pojebe půl auta (např. spálení katu), skoro bych řekl že to je průměrný automechanik *smich*

sky
hodnocení

Nejsem průměrný automechanik, jsem úplně z jiného oboru a auta jsou můj koníček. Snažím se problémy na nich řešit si sám, protože mě to baví a když jsem v koncích, tak se ptám.
asd1

To byla narážka na mechniky, protože velice často postupujou tvým způsobem že naslepo mění díly dokkud se netrefí.. U neznalého to jde pochopit, ovšem automechanik by měl umět najít problém a jít najisto..

Základ je změřit tlak paliva na liště ideálně včetně poklesu při odběru, bez toho je to věštění z koule. Pokud bude nízký tak budeš vědět hlavně jestli jde o čerpadlo nebo o regulátor tlaku... Pak se postupuje dál, např. črpadlo nedá tlak tak to může být nízkým napětím (přechoďák v konektoru např.), ucpaným filtrem atd.. Je třeba postupovat systematicky.. Nebo tou metodou pokus - omyl, ale ta se může prodražit a pokusama toho jde i dost zkazit, tim se to může prodražit ještě víc..

Dost často je lepší neptat se až když jsi v koncích, ale předem ;)

 

hodnocení

1x

Žeby bol vadný regulátor a nie to čerpadlo?

sky
hodnocení

Zapomněl jsem zmínit, to bylo první co jsem si myslel a proto je regulátor úplně nový. Takže to musí být čerpadlo
asd1

No a tlak paliva na liště jsi změřil? Pokud ne tak vaříš z vody a můžeš volat věštce... Nový regulátor taky neznamená že je funkční. A přechlastávat se to nemusí kvůli tlaku paliva, mmch jak jsi určil že jde o přechlastávání?

sky
hodnocení

Určil jsem to tak, že při volnoběžných otáčkách má hrozný problém se rozjet, udržet volnoběh a dostat do vyšších otáček, ale až se dostane do vyšších otáček jede parádně. Po výměně čerpadla za staré funguje jak má. Staré je ale na konci životnosti, tak ho tam nechávat nechci
asd1

To může být taky chudá směs kvůli nízkýmu tlaku paliva... Že má čerpadlo papírově 3 bary neznamená že to dává a neotvírající regulační ventil na to ukazuje.. Podobně průtok, dá třeba i ty 3 bary ale jen při malým průtoku, při větším odběru tlak klesne..

sky ...A kouří, když má problémy s rozjetím?

sky
hodnocení

Toho jsem si nevšiml, ale nijak jsem to nepozoroval. Můžu nasadit zpátky čerpadlo z fábie a zkusit.

 

asd1
hodnocení

0x

Tak asi to silnější čerrpadlo silnější moc neni *smich*

Změř tlak paliva na liště a porovnej s požadovaným...

sky
hodnocení

No mělo by to mít pro provoz 2.5 baru a průtok 90lph. Čerpadlo z fabue má 3 bary a průtok 100lph. Taky to čerpadlo je tak 2x větší a masivnější. A že tam jde benzínu moc a ne málo jde poznat, protože se to příšerně zachlastává

 

 

hodnocení

0x

Tak to čerpadlo zřejmě silnější nebude když nepřetlačí pružinu regulátoru... Šel bych po čerpadle... !

Taky záleží, jestli je nové nebo někde z vrakoviště kdo ví v jakém stavu.

 

sky
hodnocení

Koupil jsem to 4barové čerpadlo co jsem na nemj posílal odkaz a funguje to

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]