Nejste přihlášen/a.
Fabie z velké části používají třícestný palivový filtr u nádrže. Tedy Kup si filtr s regulátorem.
Dělají se 4 a 3 BARové. Filtr se zapojí asi půlmetrovejma hadičkama na čerpadlo vstup (vratka) i výstup a na motor se z filtru zapojí regulovaný výstup do lišty.
Fabie i Felicie MPi dá tlak 6 barů na čerpadle (mám tlakoměr a když se uškrtí vratka, tak vyletí 2x tolik). 3 bary zreguluje v liště nebo na filtrech.
Jak budeš mít malé napětí na baterce, tak čerpadlo 4 bary nedá. Proto ta čerpadla mají rezervu tlaku, která převyšuje tlak regulační na filtru či liště.
Neměj na trase paliva několik regulátorů tlaku (novej a nefunkční původní) nebo několik palivových filtrů.
Jestli chceš to Fabia řešení, tak čerpadlo, třícest filtr a původní filtry zruš a původní regulátor tlaku vyřaď z činnosti a pokud byla na autě vratka, tak tu taky zruš.
zapojení čerpadla, filtru a vstřiků.
Ty potřebuješ vědět jaký tlak máš na liště a až pak vymejšlet co s tim.. Ale klidně si tam dobastli dalších deset čerpadel a pět filtrů s regulací tlaku...
Měřit je základ. Hlavně mu asi nefunguje ten původní regulátor a třeba se uchcávají zavřené vstřiky, které už netěsní.
Že by hned dva regulátory byly ucpaný moc pravděpodobný neni...
Klasika, metoda pokus omyl a než se trefí tak ještě pojebe půl auta (např. spálení katu), skoro bych řekl že to je průměrný automechanik ![]()
To byla narážka na mechniky, protože velice často postupujou tvým způsobem že naslepo mění díly dokkud se netrefí.. U neznalého to jde pochopit, ovšem automechanik by měl umět najít problém a jít najisto..
Základ je změřit tlak paliva na liště ideálně včetně poklesu při odběru, bez toho je to věštění z koule. Pokud bude nízký tak budeš vědět hlavně jestli jde o čerpadlo nebo o regulátor tlaku... Pak se postupuje dál, např. črpadlo nedá tlak tak to může být nízkým napětím (přechoďák v konektoru např.), ucpaným filtrem atd.. Je třeba postupovat systematicky.. Nebo tou metodou pokus - omyl, ale ta se může prodražit a pokusama toho jde i dost zkazit, tim se to může prodražit ještě víc..
Dost často je lepší neptat se až když jsi v koncích, ale předem ![]()
No a tlak paliva na liště jsi změřil? Pokud ne tak vaříš z vody a můžeš volat věštce... Nový regulátor taky neznamená že je funkční. A přechlastávat se to nemusí kvůli tlaku paliva, mmch jak jsi určil že jde o přechlastávání?
To může být taky chudá směs kvůli nízkýmu tlaku paliva... Že má čerpadlo papírově 3 bary neznamená že to dává a neotvírající regulační ventil na to ukazuje.. Podobně průtok, dá třeba i ty 3 bary ale jen při malým průtoku, při větším odběru tlak klesne..
Tak asi to silnější čerrpadlo silnější moc neni ![]()
Změř tlak paliva na liště a porovnej s požadovaným...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.