Nejste přihlášen/a.
Ano, kolega má pravdu, jde o stahovák zadních bubnů pro Š1000 - Š120. Tam to bylo narvaný na konusu, často byl kumšt to vůbec dostat dolů, tohle je vyrobeno podle časopisu Urob si sám, ta trubka na boku slouží k aretaci proti protočení, aby se člověk mohl ma klíč při stahování řádně pověsit
Zájem by o to mol mít jednině nějaký majitel dotyčných dnes již historických vozidel.
Je to stahovák bubnů pro Š105/120. O té "bezcenosti"by se dalo polemizovat, majitelé veterána by to mohli ocenit.
My měli na dílně takovou delší matku,byl tam myslím i nějakej váleček,to se přišroubovalo na poloosu,pak se do toho majzlo kladivem a buben spad.Někdy se muselo víckrát praštit.
Jo, to bylo tohle. Našroubovalo se to na poloosu na doraz, pak se to o 1 závit povolilo a praštilo se do toho kladivem. Uvnitř byl váleček, který svou reakcí v uvolněném prostoru odrazil buben z poloosy. Většinou to šlo spolehlivě na poprvé. Geniální vynález. Malý a skladný, přesto velmi účinný.
Možná bych to ještě někde našel .
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.