Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Problém s autem

Od: vojtech odpovědí: 11 změna:
Zdravím, již 2 týdny se potykam s tím, ze mi auto při volnobehu jen někdy chcipne. Někdy se to nestane vůbec, někdy to chcipne na volnobeh klidně za jízdy. Volnobeh ale drží hezky, otáčky nekolisaj. A druhej problém, ldyz přidám lehce plyn, tak auto parkrat za sebou fakt tvrde cukne, je to dost nepříjemné. Jedna se o 2.0 tdi 103kw BMM. Byl jsem na diagnostice a na nic se nepřišlo. Můj automechanik si neví rady, musel by vyměňovat ruzne věci a zkoušet, a to by stalo mnoho peněz. Chci se jen zeptat, jestli s tím nemáte někdo nejake zkušenosti a nevíte, co by to mohlo byt? Díky za rady :)

 

 

11 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

0x

najeto km?

podtlakové hadičky těsné nebo ve smrti?

Zanesené sání, egr,...?

vojtech
hodnocení

Najeto 284 tisíc. Ale řádně servisovano. Pro jistotu jsem udělal ještě palivovej a vzduchovej filtr a nalil aditiva na čištění vstriku, ale tak nějak furt stejný.
Budu se na to muset sám podívat no, ale přijde mi zvláštní, aby to dělalo takové tvrde skubnuti. To není skubnuti, jak když je v prdeli Turbo a cuka to. Fakt jako tvrde, ze se bojím, aby to nebyla třeba vacka..

S takovým nájezdem by bylo vhodné rozebrat a zkontrolovat vstřiky.

vojtech
hodnocení

Oukej, zkusím je nechat otestovat, jak na tom jsou. Dikes a měj se.

Uvidíš i vačku. Dej vědět, jak to dopadlo ;)

vojtech
hodnocení

Jojo, když se podívám na vstriky, tak rovnou nechám pretesnit, asi udělám u vacku, ventily, hydro.. Když to bude dole, tak ať to je všechno, ze

Taky záleží, jak je na tom zbytek auta. Hlavně interier nebo lak a karoserie.

300tkm jsou většinou paštiky na dojetí. Ale jestli je to nějakej pěknej Superb2, tak proč ne. Pak máš klid.

vojtech
hodnocení

Hele, je to Octavia 2 predface, ve 4x4 v manualu a v laurinu. A jako stav je peknej, fakt jsem se o to staral. Spis je to moje teď jediný auto a potrebuju s tím jezdit, takže mě to sere :D. Všechny ty starý pastiky jsem prodal, protože vím, ze bych se k tomu nikdy nedostal. Docela těžký si to přiznat.

V laurinu proč ne. pak bych do opravy šel i jak píšeš z důvodu pojízdnosti ;)

 

asd1
hodnocení

0x

Diagnostikou je třeba sledovat live hodnoty z čidel, porovnat s normálem a umět to správně vyhodnotit v souvislostech... Pak jsou mechanický věci typu horší komprese, děravá hadice za turbem/ podtlaky apod.

Obecně EGR, turbo a jeho regulace (podtlaky, variabil lopatky), dodávka paliva hlavně tlak, stav vstřiků, váha vzduchu výpadek čidla nutnýho k chodu..

Nic nepokazíš pikslou VIFka do nádrže, umí to dost zachránit v oblasti čerpadlo - vstřiky

vojtech
hodnocení

Aditiva jsem tam dal a furt stejný… A live hodnoty jsme samozřejmě měřili a na nic se nepřišlo no, všechno zda se byt v pořádku. Jen rozvody nebyly serizeny, tak to se udělalo, ale vše fskt vypadá v cajku. Já už nevím

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]