Nejste přihlášen/a.
Dobrý deň, ahojte
potreboval by som radu alebo odporučenie na postup:
Renault clio II 1.2 8V rv 2001 nejde naštartovať:
Po otočení kľúčom len cvakne a nepotočí štartrom (štartér zapojený na priamo sa točí). Kontrolka imobilizéra bliká pomaly, po otočení kľúčom rýchlejšie. Mám aj riadiacu jednotku s odpojeným imobilizérom, ale robí to to isté.
Skúšal som štartovať aj cez káble, ale nič. Auto nechytí ani na roztiahnutie.
Káblik od prevodovky k relátkam v motore (zemniaci pásik?) sa zdá byť v poriadku, kontakty som priznám sa nečistil.
Môže niekto poradiť?
1x
Nebo mohla vodejít i spínací skřínka
0x
Změř napětí přímo na pólech baterie při startování. Od toho se pak dá odrazit a postupovat dál. Z tvého popisu není zřejmé vůbec nic!
to my meral elektrikár, skúšal aj štartér napriamo, išiel, ale auto nenaštartovalo. Tvrdí mi, že je to imobilizér, ale bola tam založená riadiaca jednotka s vypnutým imobilizérom.
Nie som odborník, preto sa chcem poradiť, či tam nie je nejaká jednoduchá príčina, ktorú by som mohol odstrániť.
Pokud kontrolka bliká auto nestartuje. Také mám ten problém. Imobilizér se dá obelstít tak,že otočíte klíčkem do polohy startování rozvítí se kontrolky imobilizér kontrolka bliká. Teď postup: v této poloze zmáčněte na klíči dálkové ovladání držte a při držení dálkače otočte klíčkem do nulové polohy jako vypnout a za chvíli opět otočít klíčkem do polohy před startováním ale pořád držte dálkové ovládání. Kontrolka by pak již měla plynulé svítit. Dálkač můžete pustit a měl by jste normalně nastartovat. Imobilizér bude deaktivány.Pokud budete startovat příště a kontrolka bude blikat postup opakujte. Není to nic složitého. Mně to na Clio kde mám ten samý problém funguje stoprocentně!
0x
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.