Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Je to důvod mírného klepání? Je to nebezpečné?

Od: karel44® odpovědí: 9 změna:
Ahoj dobrý den všem.
Objevil jsem na jedné pravé přední pneu a o něco menší to stejné na pravé zadní toto viz foto.
Je možné, že mi to při vyšší rychlosti mírně ale.oprwvdu jen mírně jako by klepe do volantu? Jak se to jen vůbec mohlo stát?Když to pohladim, je to cítit.
Co se s tím může za jízdy stát dal? Děkuji.

Je to důvod mírného klepání? Je to nebezpečné?

 

 

9 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

vernon
hodnocení

1x
Tohle klepat nemůže...

 

hodnocení

0x
avatar jinx

Typicke pre Barumky.Ale toto riesili ludia davno uz pri Barum Brillant OR57 niekedy 20+ rokov dozadu. To mierne kopanie nieje od toho co je na fotke.Odporucim len zamienat kolesa spredu dozadu a opacne a zachovat smer rotacie a tak najst najlepsiu variantu kde budu vibracie minimalne.Vibracie mozu byt sposobene zlym vyvazenim resp hadzavostou nielen zvislo ale aj do stran. Najlepsie vidiet na vyvazovacke.A dodrzovat spravny tlak v pneu

hodnocení

Děkuji za info. Tedy když to sundá v servise a hodi na vyvažovačku, tak on to uvidí a ucití to stejné, jako by s tím jel? Jde mi o to, abych to nedal do servisu, přehodil to servisák a dělalo to zase znova. Tak znova další peníze a až třeba na 2 či třetí pokus se trefí a já příjdu o 3x peníze :) Tedy na vyvazovačce by to mělo být vidět? Děkuji moc.

Neviem do akej miery je pre vas zlozite prehodit 1 kolo predne za zadne. A potom na druhej strane o tyzden neskor to iste. Vidim ze sa vam do toho nechce,ale prva vec ktoru mi slubte ze spravite je kontrola tlaku v pneu. Odporucam ich jemne prefuknut na hornu hranicu dovoleneho tlaku a sledovat zmenu.On nedokaze na vyvazovacke nasimulovat vibracie v 110km/h. Vyvazovacka standardne roztoci koleso do rychlosti cca.40km/h. Je to tak vyskusane ze v tejto rychlosti sa vibracie daju zistit a su docela intenzivne a smerodajne pre dalsie korekcie ohladom vyvazenia. Co on uvidi je ze moze sledovat ci dezen chodi vlavo/vpravo resp pneu skace hore dole,da sa to pocitit aj hmatom pri otacani kolesa na vyvazovacke (samozrejme nie v 40km/h). Ak by som chcel extremne do detailu vo vasom pripade tak by som vsetko vyzut,skontrolovat zvlast rotaciu disku ci nie je kopnuty,narazeny,resp. pneu niekedy aj samotna pneu ma viac hmotnosti gumy resp.vypletu na jednej strane a staci ju stlacit z patky rafika a pootocit na disku. Tolko prax za 400.T km.

Este ma napadlo toto,treba si to pozriet cele,ja viem ze sa to javi ako mimo temu ale vasa skutocnost s pneu je spomenuta v tomto videu,uz tam to bolo,ja sam som zodral niekolko takychto pneu a nikdy s bocnicou problem nebol


hodnocení

Děkuji za celkové vysvětlení a také za to video...to jsem tedy s prominutím čuměl :) Díky moc!

 

asd1
hodnocení

0x

Tohle je už z výroby, holt Barumka *blee*

Jak ti radí přehoď kola zezadu dopředu nebo pokud máš druhou sadu kol tak tu.. Pokud to zmizí/změní se tak je to na kolech. Obvykle to je spíš vyvážení (upadlý závaží např.), nakoplej ráfek, brzdovej kotouč, klouby na poloose apod.

 

hodnocení

0x
Poškození typické pro pneumatiku, co byla dlouho vypuštěna a váha auta na ráfek ji takhle deformoval.
asd1

To je blbost, opravdu tohle je už z výroby kdy neumí spojit kord aby to neudělalo tu vlnu, máš to i v tom videu od 3:30

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]