Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Cena opravy

Od: kblik25 odpovědí: 7 změna:

Zdravím , v autoservisu zjistili díru v pístu , na dotaz kolik by stála oprava řekli že u tohodle typu motoru (hyundai 1.6 crdi 66kw 2010) kolem 50 tisíc takže lepší varianta bude koupit jiný motor , je to reálné 50 tisíc za opravu díry v pístu? díky za odpověď

 

 

7 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

2x
avatar dabel
Pokud mate auto v hezkém stavu chcete si ho nechat a víte že mechanik co to auto bude opravovat opravdu umí a ví co dělá tak ty peníze do toho dejte budete mit jistotu že je motor novej nebude baštit olej a vydrží
Jinak to neni o opravě pístu je to o tom to rozebrat udělat komplet hlavu a vstřiky
dat nový píst a kroužky ja bych dal nový všechny možna lehce liznout honovacím přípravkem válce dát nová těsnění rozvody vše složit
Ja todle absolvoval před 5 lety na svém tdi rupli všechny písty a davali se pro jistotu i jiný starší ojnice
Ta sranda mi tenkrat stàla 27 tisíc a nelituju
Nechtel sem se starším motorem o kterým nic nevim ryskovat že bude žrat olej či se do roka posere

 

kare
hodnocení

1x
Ona se taky nebude opravovat "jenom" díra, ale i příčina. Bude špatný i vstřik. *smich*

 

paveldvorak
hodnocení

1x
50 za opravu je málo navíc na korejce se blbě shání díly otázkou je jak dlouhose bude na některé čekat atd jednodušší je sehnatdobry motor z vrakaca

Taky se m i to zdá málo a raději bych sháněl jiné nekorejské auto.

 

hodnocení

1x
Nechci vás strašit ale tohle je bohužel nevděčná loterie tak jako tak. Dnes vůbec není snadné sehnat mechanika, který takovou zásadní opravu motoru odvede profesionálně, hrozí spousta problémů. Na a výměna za jiný ojetý motor je taky loterie, každý prodejce vám bude tvrdit, že ten motor neměl nic najeto a že je z auta převráceného na střechu (to už je takový folklór, abyste se nebál, že motor dostal ránu). Jenže s nemalou pravděpodobností tomu motoru něco bude, v tom lepším případě to bude vyběhaná olejnička, které se někdo zbavil. A to, že je "se zárukou" vám moc platné nebude, vyhodíte spoustu peněz za montáž motoru a další prachy za zjištění závady. Budete mít v autě motor, který moc nepojede, bere 2 l oleje a kouří, že ani neprojde emisemi. Nebo byde mít fouklé těsnění, nebo jiný problém. A teď co dál. Opravovat? Zkoušet jiný?

 

k2
hodnocení

0x

Ano. Za predpokladu, ze mechanik na to drzi zaruku, tak se nejedna pouze o vymenu vsech pistu a krouzku, ale i tesneni, rozvody, nejake srouby atd. a razem jste na tech 50tis...

asd1

Tam spíš hlavně vstřiky, to je obvykle příčina propálení pístu (pokud nejde o upadlej ventil a díru v pístu od něj)

nasypat 50k do 13 let starý káry považuju za nesmysl, hledal bych jiný motor od někoho solidního se zárukou.. Příp. prodat na díly (někomu s total zbořeným zadkem a dobrým motorem se to může hodit) a pořídit jinou káru.. Za 50 k jde okamžitě pořídit slušně pojízdný auto.

Těch 50k je ještě nejspíš "návnada" abys do toho šel, pak vyskáčou ty vstřiky možná i čerpadlo, rozvody.. a bude to za 80 *smich* (bez legrace), k tomu může být v háji kat, DPF a podobný radosti za další tisíce...

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]