Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Startovaní auta

Od: fany odpovědí: 14 změna:

Dobrý den ,škoda Fabia disel,startuje ale nanaskočí,problikne kontrolka mazaní

 

 

14 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

crl
hodnocení

1x

Pokud to třeba jednou z 10 pokusů jakoby naskočí a do pár vteřin to chcípne, tak to může být ucpaná klapka EGR, plno sazí za ty roky v tom ... anebo ucpaný palivový filtr

Je to tak. Vyčistil bych ho.

Immo jak píše olin paní bude blikat žluté autíčko uprostřed přístrojové desky.

 

hodnocení

0x
avatar dabel
Žhaví to?
Svítí po otočení klíčku spirála žhavení?
Neni slabá baterie točí startérem jak má nebo se startér jen líně převaluje?
fany
hodnocení

ano svítí,baterie je dobitá

olinl

fany a nafta tam v nádrži je?*hi*

 

hodnocení

0x

Která Fabia?

fany
hodnocení

Fabia 1 TDi 1.4

Na EGR je dusící klapka. Není zavřená k vůli špatné funkci podtlaku?

To malé černé. Zahejbej si s tím a zkus startovat, když to bude v jiné poloze

skoda-dily.cz/...

fany
hodnocení

Asi blbá otázka,ale jsem ženská kde ji najdu?

Máš tam odkaz. Tak se koukni na ten eshop. Je tam fotka.

Najdeš ho vlevo nahoře a ovladač klapky je zezadu.

Stříbrný klobouček.

06.06.23 10:43
Startovaní auta

 

fany
hodnocení

Tak bohužel to tím neni
olinl
Příčiny: buď elektrika nebo palivo. Od elektriky by to mohl být i imobilizér co "nespustí" buď čerpadlo paliva v nádrži nebo přívod paliva do čerpadla(uzavírací ventil na čerpadle, potvrdit by tuto teorii mohl gumidek) fabky v dieselu tolik neznám. Tedy vyzkoušet druhý náhradní klíček od zapalování.
olinl

Asi už je auto opravené nebo v servisu, pokud ne, tak doporučím od nějakého známého napíchnout elektroniku auta na diagnostiku-to se většinou dělá první. Pokud se nic nezjistí, tak "lehce" povolit převlečnou matici na jednom vstřikovači, jestli čerpadlo nafty dává tlak do těch vstřiků. Pokud ano, potom by to mělo být něco s elektrikou, která nepustí do elektromagnetického ventilu vstřikovače elektriku a nepustí naftu dál dovnitř do motoru(do válců). Otázkou ale zůstává, kvůli čemu nepustí řídící jednotka impuls do elmagnetického ventilu-tam to může být i imobilizer, případně další čidla, případně i někde přerušené nějaké vodiče k čidlům atd. Pokud odešli dvě žhavicí "svíčky" najednou, tak to také už nemusí jít motor nastartovat.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]