Pokud to třeba jednou z 10 pokusů jakoby naskočí a do pár vteřin to chcípne, tak to může být ucpaná klapka EGR, plno sazí za ty roky v tom ... anebo ucpaný palivový filtr
Příčiny: buď elektrika nebo palivo. Od elektriky by to mohl být i imobilizér co "nespustí" buď čerpadlo paliva v nádrži nebo přívod paliva do čerpadla(uzavírací ventil na čerpadle, potvrdit by tuto teorii mohl gumidek) fabky v dieselu tolik neznám. Tedy vyzkoušet druhý náhradní klíček od zapalování.
olinl
Asi už je auto opravené nebo v servisu, pokud ne, tak doporučím od nějakého známého napíchnout elektroniku auta na diagnostiku-to se většinou dělá první. Pokud se nic nezjistí, tak "lehce" povolit převlečnou matici na jednom vstřikovači, jestli čerpadlo nafty dává tlak do těch vstřiků. Pokud ano, potom by to mělo být něco s elektrikou, která nepustí do elektromagnetického ventilu vstřikovače elektriku a nepustí naftu dál dovnitř do motoru(do válců). Otázkou ale zůstává, kvůli čemu nepustí řídící jednotka impuls do elmagnetického ventilu-tam to může být i imobilizer, případně další čidla, případně i někde přerušené nějaké vodiče k čidlům atd. Pokud odešli dvě žhavicí "svíčky" najednou, tak to také už nemusí jít motor nastartovat.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.