Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Imobilizér

Od: pardal® odpovědí: 16 změna:

Zdravím všechny zúčastněné tohoto skvělého fóra. Vlastním vozidlo Pontiac Trans Sport 3.8 V6 127 kW, ročník 95. Potřeboval bych poradit zda toto vozidlo disponuje imobilizérem. Klíček je holý bez čipu ale když jsem jej kupoval tak motor naskočil pouze na 2-3 sekundy a zhasnul. Na sprej do sání běžel celou dobu vstřikování spreje. Bývalý majitel mi řekl že jezdil na tento klíč ale moc mu nevěřím, nebudil ve mě důvěru a zatajil více závad na autě. Může to být samozřejmě i jiná závada ale začal bych zjištěním zda může mít tento model imobilizér. Moc děkuji za jakoukoliv případnou radu.

 

 

16 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

johnyspray
hodnocení

0x

A sprej v sani zapalil kdo? Asi svicka, ne? Pak imobilizer asi neni...

A víme že některá IMO odpojují palivové čerpadlo?

hodnocení

Ano to jsem taky promyslel než jsem něco začal vylučovat. Imobilizér může odpojit přívod paliva. Zapalování tím je spuštěno a na sprej ten motor tím běží.

 

hodnocení

0x

A kontrolku na to imo to nemá?Tohle auto se začalo dělat zhruba stejně jak se začal používat imobilizér ale jestli ho tam dávali? podle popisu může mít imo na čerpadlo , zkusil bych ho zapojit na přímo..

hodnocení

V Chrysleru kontrolku mám na přístrojové desce v pravo nahoře ale tady na této palubovce jsem žádnou nedohledal. Nevím jest-li jí tam výrobci vždy dávají když má vůz imobilizér. Nejspíš ten imobilizér pokud zjistím zda tam je budu muset vyřadit.

 

otas
hodnocení

0x

Takže ty jsi koupil auto, prodávající v tobě nebudil důvěru a ty sis ho nenechal ani předvést? :) zvláště když jsi měl nějaké podezření A dostal jsi divný, zřejmě neoriginální klíček?

A co přes servis nebo se přímo doptat dovozce importéra? Pokud imobilizér má, takhle starý auto teda nevím, ale od 2000 se ti imobilizéry dají normálně vypnout přes obd2 softwarově

k2

A co je na tom spatneho? Predpokladam, ze cena byla umerna tomu ze se jedna o 30let starou, exotickou (a nepojizdnou) "ameriku".

Nez servis ci importera, tak bude jednodussi nekde sehnat schema elektriky. U vypinani immo po roce 2000 pres OBD2 bych si u amerik taky nebyl zas tak jisty...

otas

No Ameriky právě že mají OBD-II protokol od roku 1995 a EU od 2005, Pokud jde o legislativu. Výrobně to zaváděli o nějaký ten rok dřív.

samozřejmě sehnat někde schéma, to je přesný... tady ho asi nesežene, Ale co je jednoduššího než se podívat do nádrže a změřit jestli jde napětí do palivového čerpadla?

Ale mě jenom zaráží že kupuju něco od někoho, když vidí že mu evidentně lže, nebo to aspoň tvrdí v tom příspěvku...

A jestli tvrdí že jezdil na ten klíček tak to je nějaký celý hodně divný, žejo. Ještě by se mohlo zjistit že to auto je kradený?

k2

Proc bych nekoupil? Takovato auta (v pripade, ze jsou nepojizdna) se dnes kupuji za cenu zeleza+platnych CZ papiru a zasadne dle stavu a ne toho, co kdo vypravi za pohadky. Pokud se kupujici trochu vyzna (a tazatel na diagnostiku zavady jde rozhodne spravnym smerem), tak vydelaji oba. Prodavajici se zbavi nepojizneho kramu a kupujici levne koupi zajimave auto, tak proc proboha hned kradeny?

hodnocení

Ano, přesně tak kupoval jsem jej s vědomím na opravu a na místě odběru se jej podařilo natočit pouze na sprej. Příliš jsem jej za tu cenu nových brzd a podvozku nějak neřešil. Prostě jsem ten vůz bral jako srdcovku a stav jsem neřešil. Je tam spousta závad s kterými si postupně na důchod vyhraju. Včera jsem ještě volal majitelce tedy matce provozovatele co s ním také jezdila a ubezpečila mě že jezdila na tento klíč bez čipu a imobilizér vozidlo nemá. Samozřejmě to od ní beru jako informaci ale přesné dopatrani zda má či nemá pravdu je na mě. Importéra bych mohl pokud zde nějaký je se doptat přes VIN. Díky za příspěvek.

 

hodnocení

0x

Tak prostě klíč zabal do silné vrstvy alobalu a uvidíš.

k2

A to je k cemu dobre, kdyz to momentalne nevrci ani bez alobalu?

 

Pokud umí rozsvítit kontrolku immo, tak jí aktivuje. Ameriky neznám. Jinak pochopitelně k ničemu, když nestartuje. je potřeba přijít na to proč nestartuje.

Taky může bejt vadný palivový čerpadlo nebo relé co ho spíná.

To jsou základní postupy. Jde benzín? Jde jiskra?...

otas

Nejspíš tam neteče palivo. Vyšroubovat svíčky a podívat se jestli není sucho ve válci?

Nebo vynadat vstřiky s lištou a koukat, zda práší při startování.

Kdyby to byla evropa, tak bych u velkých objemů motoru čekal KE-Jetronic jako v Audi a mechanickou váhu vzduchu na regulaci vstřiků a elektronický 5tý vstřik do sání na pomoc startu. Po tom 5tém vstřiku bych šel.

Ameriku fakt neznám.

hodnocení

Motor na sprej jak jsem psal běží takže zapalování je plně funkční a pokud má IMO tak jím blokováno není a nejspíš tedy dodávka paliva. Schémata mám ale od IMA jsem tam nic nenašel. Jak zde bylo zmíněno. Rozumné bude udělat kontrolu relé čerpadla a eventuálně jej napíchnout a sledovat zda po nastartování na něm padne napětí. Jde slyšet pouze před nastartováním jak natlačí a vypne. Takže pokud vyloučíme IMO kterým jsem logicky podle charakteristiky chování musel začít může to už být samozřejmě cokoliv. Díky za Vaše názory a příspěvky.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:
Otázky na téma jak odpojit imobilizér

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]