Nejste přihlášen/a.
Přeji dobrý den.
Vím, že zvýšení výkonu motoru "chiptuning"se prování přemapováním ŘJ motoru (ECU) a je třeba auto přpojit na počítač přes nějaké speciální zařízení, aby se ECU mohlo přeprogramovat.
Ale na níže uvedeném webu nabízejí něco, co se připojí k ovládání plynu a údajně to má stejný efekt jako přemapování ECU. Nenašel jsem na to žádnou recenzi a myslím si, že pokud to funguje, tak jen tím, že to rychleji otevírá škrtící klapku. Rád bych ale znal názor odborníků na takové zařízení.
Za odborné názory předem děkuji.
Děkuji, že jste mi potvrdili mé tušení, že je to jen ovládání škrtící klapky a nic jiného, že tedy jde o podvod.
Ještě prosím, jestli někdo neznáte odborný servis, kde by provedli přemapování ECU u motoru:
Mitsibuschi Col CZ - obsah motoru 1332, benzín.
Jediné co jsem našel je na obsah motoru 1500.
vidim to na vyhozený peníze ted koukám na octávii 1,6 74kw motor je akl a slibujou zvednutí výkonu o 30procent což je nesmysl o 30 procent se zvedaj auta s turbem většinou tdi
když koukneš na třeba power tec kladno chiptuning.cz/...
kde sem si své tdi nechal naladit ja tak oni umí benzínovou oktu 1,6 zvednout o necelích 10koni což je 5kw takže profi firma co se tim léta zabývá to umí o 5 koní a kouzelná krabička o 30 procent
a ted koukam maj v nabídce pouze tu novější 75kw 1,6ku tu 74ku ani nedělaj
já mám jasno
radši si zajed za ty peníze někam kde ti to naladí než si tam za ty samí peníze dávat nákej nesmysl
Tyhle blbosti taky mají svýho kupce, no... Křivka náběhu pedálu, to je tuning jak prase.
Jinak ten "pravý" čiptuning není žádný tuning, ale pouhé nastavení řídící jednotky tak, aby motor dával plný výkon. Tam se netuní a nepřidává nic.
Motor má nějaký konstruovaný výkon na plnej knedlik. Pro jednoduchost to převeďme na kilowatty. Takže plnoknedlíkovej 110 kW motor se v distribuční sérii modelů přiškrtí jednotkou na třeba 77 kW. No a vohnout si nechá udělat čiptuzing a myslí si, jakej je tuzér. Přitom jenom čiptuningem nechal odstranit to přiškrcení, to je celé. Výkon se vlastně žádný nepřidal, odstranilo se jen jeho omezení. No ale dobrá...
Nejepší jsou magnety, umístěné na přívod paliva...srovnají atomy paliva takovým způsobem, že se výkon auta zvedne minimálně o 3 procenta a spotřeba poklesne o 20 procent...
Nebo se dají koupit různé krabičky které se připojí dle návodu na nějaký obvod...se stejným účinkem...v krabičce je zpravidla nějaký účinný odpor nebo elektronka a vše je zalito montážní pěnou...
Dobrý den.
Trošku teorie: Výkon spalovacího motoru ,neuvažujeme-li zvýšení jeho obsahu válců , použití výhřevnějšího paliva a přeplňování turbem,lze zvyšovat jen: Zvýšením jeho otáček a průběhem tlaků ve válcích. Toho lze dosáhnout prakticky jen zvyšováním účinnosti . To znamená omezováním-odstraňováním ztrát způsobené npř. třením, setrvačnými silami při vratném pohybu součástek (npř. pístů,ventilů), ale také nezbytnými zařízeními motoru, které spotřebvávají výkon (alternátor , servo , vodní čerpadlo a pod.), případně další. Tak nyní psuďme co se dá ovlivnit nějakým přeprogramováním. Snad jen to, co bylo ve výrobě omezeno. Zvýšovat výkon motoru lze jedině:Zvyšování odsanu jeho válců , zvyšováním středního efektivního tlaku ve válci (válcích)a zvyšováním jeko otáček. Každý z těchto faktorů se dá ovlivnit jedině konstrukcí motoru a jeho seřízením.
Zdravím - motorismu zdar. -miro
Kolik ti je dedulo? Vykon resp.kroutak se zvysuje softwarove predevsim zvysenim plniciho tlaku, tlaku vstriku, zvysenim davky paliva... protoze seriove nastaveni je samozrejme s znacnou rezervou limitovano.
Zvysenim techto velicin lze dosahnout +50% pro osobu znalou (ktera dohledne ze se nejprve zahreje, dochladi, da lepsimspojku apod.), bezpecne o 30% pro laika. Na predjeti idealni. Tim, ze to auto rychleji zrychli tak se na plynu stoji kratsi dobu a tim se i snizuje celkova spotreba.
Vykon je kroutak x otacky, tedy pro ridice na silnici nepodstatny. Naopak svindluje se s tim na valcove zkusebne ze se pribrzdi pri mereni dobehu kol a tim se zvysi odpory a vykon pak vyjde vyssi... podstatny je pro nas na silnici kroutak!
Vykon leda nekde na sprintu kdy jedu s pedalem na podlaze na MAX po celou dobu.
p.platil , takto jste reagoval na můj předešlý příspěvek v této otázce.
Kolik ti je dedulo? Vykon resp.kroutak se zvysuje softwarove predevsim zvysenim plniciho tlaku, tlaku vstriku, zvysenim davky paliva... protoze seriove nastaveni je samozrejme s znacnou rezervou limitovano.
Patrně jste si pozovně můj článek nepřečetl.Uvádím tam jinými slovy co sám píšete . Já s některými vašimi tvrzenimi ale nemohu souhlasit i když jste mně poctil termínem "dědula". Tedy p.teenagere: Zákonitosti fyziky mechniky,společnosti a další, platí a platíly bez ohledu na to jsme-li dědulové nebo teenageri. Tyto zákonitosti nelze nebrat v úvahu ani je měnit. Lze v praxi jen ovlivnit jejih uplatnění, nebo omezené využití.To se prakticky vyjadřuje účinností, o které také hovořím a není nikdy 100%. Úlohu praktického využití zákonitostí, může realizovat npř. i softvare. To znamená, že bylo-li uplatnění omezeno lze jej podle přání změnit jak sám uvádíte.
V zásadě nemohu souhlasit s Vašim názorem na krouticí moment a výkon. Krouticí moment je síla působící na nějak dlouhé páce, npř. poloměru kola , jeho jednotkou je Nm. Zatím co výkon je práce vykonaná za nějak čas. Laicky lze tery říci, že výkon je, jak průměrně velký krouticí moment jsme schopni využít nebo jsme využili za nějaký časový úsek.Výkon ke svému uplatnění potřebuje pohyb (otáčky), krouticí moment ne.
Omnlouvám se za trošku ironizující reakci. Jak se do lesa volá, tak se také ozývá.
Hezký den přeji -miro
p.platil , takto jste reagoval na můj předešlý příspěvek v této otázce.
Kolik ti je dedulo? Vykon resp.kroutak se zvysuje softwarove predevsim zvysenim plniciho tlaku, tlaku vstriku, zvysenim davky paliva... protoze seriove nastaveni je samozrejme s znacnou rezervou limitovano.
Patrně jste si pozovně můj článek nepřečetl.Uvádím tam jinými slovy co sám píšete . Já s některými vašimi tvrzenimi ale nemohu souhlasit i když jste mně poctil termínem "dědula". Tedy p.teenagere: Zákonitosti fyziky mechniky,společnosti a další, platí a platíly bez ohledu na to jsme-li dědulové nebo teenageri. Tyto zákonitosti nelze nebrat v úvahu ani je měnit. Lze v praxi jen ovlivnit jejih uplatnění, nebo omezené využití.To se prakticky vyjadřuje účinností, o které také hovořím a není 100%. Úlohu praktického využití zákonitostí, může realizova npř. i softvare. To znamená, že bylo-li uplatnění nějak omezeno, lze to změnit jak sám uvádíte, ale ne nad 100% požadované účinnost.
V zásadě nemohu souhlasit s Vašim názorem na krouticí moment a výkon. Krouticí moment je síla působící na nějak dlouhé páce, npř. poloměru kola , jeho jednotkou je Nm. Zatím co výkon je práce vykonaná za nějaký čas. Laicky lze tery říci, že výkon je, jak průměrně velký krouticí moment jsme schopni využít nebo jsme využili za nějaký časový úsek a jeho jednotkou je W. Výkonu se projevuje při pohybu, krouticí moment ne.
Omlouvám se za trochu ironizující vyjádření. Jak se do lesa volá, tak se také ozývá.
Hezký den přeji -miro
Nejlepší zvýšení výkonu je prodat auto se slabším motorem a koupit se silnějším.třeba Pug 106 s motorem 1,1l - 44kw prodat a koupit totéž mnodel Rallye s motorem 1,3l a 74kW , popř. S16 s motorem 1,6-16v a 88kw. Obě jsou velmi drahé, téměř nesehnatelné raritky. (ps motory škody neznám-jinak bych je použil k přirovnání.) pro nezkušeného pak pojízdné rakve!
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.