Nejste přihlášen/a.
Může to být i brzdový spínač. Už jsi ho řešil? Nějak se mi zdá, že se tu na tohle téma dotazy množí.
Jsou tam dva kontakty. Na ŘJ a na světla brzd. ŘJ blokuje spínačem brzd výkon motoru, kdyby selhalo EPC a motor nešel zastavit.
V servisu může stát cca 1000kč a 600kč za hodinu práce.
Běžné opotřebení a dá se předpokládat, že servis zdarma sis nepředplatil..
Nejspíš klasika - regulace tlaku turba a padlo to do nouzáku.
Tak regulace tlaku paliva nebo snímání tlaku. Nebo ještě líp čerpadlo v hajzlu.. Aspoň víš proč se to prodávalo...
Jo, už vím. Ty máš ten common rail, jak jsi se tu ptal.
V servisu řekli to, co napsala jednotka do závad a klasicky už se nepídili po problému, proč to tak je?
Vyměń servis. Je potřeba otestovat čidlo tlaku v railu a další čidla. Pokud ukazují správně, pak čerpadlo,atd... systematicky postupovat. Jestli servis nemá vybavení nbeo to neumí krom připojení diagnostiky a přečtení závad, pak ti opravdu nezbývá, než hledat ty, kteří to umí.
V první řadě vyměň servis za nějakej kde neni lama ale člověk který umí zdiagnostikovat. co je vadný...
Přečíst paměť chyb umí každej blbeček, jestli to je čerpadlo regulace, snímání tlaku příp. kabeláž nebo jednotky jde proměřit... Nebo naslepo měnit díly
Mmch. tyhle tři možnosti jsem ti psal před týdnem, kvůli tomu jsi nemusel v autorizáku cálovat za přečtení chyb..
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.