Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Auto nejede

Od: luke10 odpovědí: 11 změna:
Dobrý den dnes se mi ráno asi 2-3minuty po nastartování motoru O2 rozblikala žhavení a auto nechtělo jet víc jak 50. Tak jsem zastavil chvíli počkal. A už to nebliká to žhavení a auto jede. Co to může být za chybu. Kolik si asi mám na hystat Kč v servise.

 

 

11 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

0x

2000 - 100 000 dle auta a závady.

luke10
hodnocení

O2 2.0tdi auto jsem před dvema měsíci koupil tak by mě zajímalo zda je to skrytá vada

Může to být i brzdový spínač. Už jsi ho řešil? Nějak se mi zdá, že se tu na tohle téma dotazy množí.

Jsou tam dva kontakty. Na ŘJ a na světla brzd. ŘJ blokuje spínačem brzd výkon motoru, kdyby selhalo EPC a motor nešel zastavit.

V servisu může stát cca 1000kč a 600kč za hodinu práce.

asd1

Běžné opotřebení a dá se předpokládat, že servis zdarma sis nepředplatil..

Nejspíš klasika - regulace tlaku turba a padlo to do nouzáku.

To je skoro stejný dotaz, jako tu byl ráno. Proč se nezavírá brána.
Když moc nepovíš, moc se nedozvíš.
Ale tady máš přeci jen výhodu. Dojeď do servisu, tam ti řeknou více.
31.05.23 16:48

asd1 nebo

luke10
hodnocení

Mě se toto stalo už asi před 3tydny v servise řekli že chyba je Vysoký tlak paliva. Tak jsem čekal až vyjedu nádrž tankoval jsem totiž efektu na benzině pak jsem natankoval na euroil vy padalo to že je klid asi jsem to prechvalil
asd1

Tak regulace tlaku paliva nebo snímání tlaku. Nebo ještě líp čerpadlo v hajzlu.. Aspoň víš proč se to prodávalo...

Jo, už vím. Ty máš ten common rail, jak jsi se tu ptal.

V servisu řekli to, co napsala jednotka do závad a klasicky už se nepídili po problému, proč to tak je?

Vyměń servis. Je potřeba otestovat čidlo tlaku v railu a další čidla. Pokud ukazují správně, pak čerpadlo,atd... systematicky postupovat. Jestli servis nemá vybavení nbeo to neumí krom připojení diagnostiky a přečtení závad, pak ti opravdu nezbývá, než hledat ty, kteří to umí.

 

luke10
hodnocení

Tak v originál servise mi diagnostika řekla že mám špatně
Vysokotlaké čerpadlo
Ventil regulátoru tlaku paliva
Senzor tlaku paliva-
A teď si vyber
asd1

V první řadě vyměň servis za nějakej kde neni lama ale člověk který umí zdiagnostikovat. co je vadný...

Přečíst paměť chyb umí každej blbeček, jestli to je čerpadlo regulace, snímání tlaku příp. kabeláž nebo jednotky jde proměřit... Nebo naslepo měnit díly *ua*

Mmch. tyhle tři možnosti jsem ti psal před týdnem, kvůli tomu jsi nemusel v autorizáku cálovat za přečtení chyb..

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]