Nejste přihlášen/a.
Pístek se nemusí vracet stejně ve všech polohách zasunutí. Jen novej ano.
Další věc je, že si to nesedlo a počítej s tím, že kladou odpor i poloosy a převodovka.
Jestli se brzdy nepřehřívají, tak to nech dalších 500km a napiš.
Rozhodně to zajetí nezkoušej urychlit. Brzdy se mohou snadno spálit.
Ty desky jsou nové a nejsou zabroušené s plochou kotouče. Styčná plocha desek s kotoučem nemusí být 100%. Proto se i mírně hřejí. Taky mírnému hřání přispívá i umaštění ploch při montáži. Všichni odmašťují kotouče, ale desky málo kdo.
Pístek byl dlouho vyjetý k vůli sjetým deskám a mohl trochu oreznout. Ty jsi ho opět zatlačil a to orezlé vysunuté místo teď odírá gumičku. Ale psal jsi repas, tak snad ne.
Taky hadičky ke třmenům staré nabobtnalé mohou fungovat jako ventil, že kapalinu do třmenu pustí, ale hůř přepustí zpět.
...
To ale popisuji extrémy. Neplašil ybch se a bral bych to jako normální stav po čerstvé výměně.
Drážkovanej je naprd. Žere desky.
Srazil jsi deskám hrany smirkem či pilníkem, než jsi je namontoval? Nebo jsi je vybalil a plácl...?
Potom jezdi a sleduj rovnoměrné sjetí obou desek u jednoho kola a to samé u druhého.
Jedna deska sjetější značí zatuhlej pístek nebo zatuhlé čepy.
S pístkem by jsis měl chvíli hrát a pohybovat. Né ho zatlačit a nazdar bazar. Ale jestli byla repas udělaná správně, tak je to opět jedno.
Já jezdil ATEčka. Krom nízké životnosti mi vadilo občasné popískávání. Ale brzdilo to suprově. To jo.
Při repasi drážky na těsnící gumičku a manžetku musí být důkladně proškrábané bez smítka rzi, které by gumičko odtlačovalo na pístek a bránilo v pohybu.
Při skládání se nepoužívá brzdovka, protože táhne vlhkost a pod manžetou za okrajem být nesmí vůbec. Tam brzdovka normálně není. Je tam vždy vzduch a pístek by s kontaminací brzdovkou začal v onom místě reznout.
Používá se montážní olej na brzdy nebo vazelína ATE plastilube.
Repas pístek chodil hezky - je otázka jestli i teď po zasunutí, mohla jít vlhkost pod prachovku a oreznout vysunutá část pístku a po zasunutí trochu drhne.. Rozhýbat pomůže na chvíli, lepší je znova repas a při dnešních cenách se vyplatí s spíš nový třmen.
ATE obložení mám špatnou zkušenost, je tvrdý = žere kotouče, ale hlavně v soli dělalo nějakou klouzavou vrstvu že to na první zabrždění vypadalo že umřel posilovač. Snahu pískat jsem nepozoroval.. TRW je lepší, aktuálně vozim Textar (TRW je dost podobnej)
Těžko říct proč to hřeje, čepy, kluzný plochy po kterých se šoupaj desky, možná křivý dosedací plochy na desku a deska je šikmo = jakoby napružená, guma pístku jí neodtáhne pořádně.. Zkontroluj kotouč jestli se stopy po obrábění ojíždí po celý ploše rovnoměrně nebo někde rychleji a jinde třeba vůbec..(obě strany) Takhle křivost se časem ojede a srovná se to samo..
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.