Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Cena za opravu stěračů

Od: koneja® odpovědí: 20 změna:

Dobrý den,

Zasekl se mi přední střerač, nehybe se sterač vepředu u řidiče, druhý sterac se hýbe který je u spolujezdce a funguje normálně.

Chtěl bych se prosím zeptat kolik stojí cca oprava?
Fiat Punto 1.2 rok.2003.

Děkuji

 

 

20 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

007cz
hodnocení

2x
Nejdříve musíš odhalit závadu, potom řešit cenu opravy. Třeba bude stačit zadarmo dotáhnout ramínko stěrače.

 

hodnocení

1x

ekodily.cz/...

Použitý díl a práce cca 1500 - 2000


Starý krámy si dělá každej sám.

asd1

gumid ten zrzavej kloub na tyčce od motoru - vypadává. Stačí tam dodělat segrovku nebo na tyčku přidělat plech do Z aby kloub nevypadl. Origo opravná sada na to je za dvě kila..

Celý tyčoví i s motorem - nový je od 1200,- Cosi z vrakáče za 2k je dobrej vtip, obzvlášť když motor má funkční..

Neznám, ale asi dobrej tip. *palec*

Taky netuším v jakém je to stavu, jak to má.

 

asd1
hodnocení

1x

Opravný udělátko na vypadlej kloub je asi za dvě stovky a jde to dobastlit z kusu plechu a dvou tří zdrhovaček...

Servis kliddně nabídne jako jedinou možnost celý tyčoví nejmíň za 2k a práci z alitr a bude dělat jak to je ještě levný že autorizák by to měnil za desítku (to by ani moc nekecal)

 

hodnocení

1x
avatar dabel
Vemte 13 klíč a skuste dotahnout ramínko stěrače třeba je jen volny a protáčí se na hřídelce

 

hodnocení

0x
Taky jsem měl Fiat Punto. Jednou za tři roky mi odešel motorek u stěrače. Oprava jednoho stala ±1000 + práce, ale samotný ten motorek stojí asi okolo 600-1200
asd1

Má vypadlej kloub tyčoví, ty motorku...

A ty motorky ti odcházely kvůli zatuhlýmu čepu - nerozhýbeš = novej motor zase chcípne.

 

hodnocení

A mohu poprosit nějaký odkaz kde koupím ten motor? Nebo jaký je to model? At nekoupím něco spatně?

Děkuji

asd1

Proč to dělat jednoduše a levně když to jde složitě a draze... Ten vypadlej kloub je na Puntu 188 klasika, stačí ho nasadit zpátky a zajistit proti vypadnutí, jde to ubastlit nebo na to koupit opravná sada. Na opravu se nemusí sundavat stěrače ani torpedo... Pravděpodobnost že to je ten kloub = 99%, zbylý 1% je protočený na hřídeli, ale to pochybuju tam problém není (pokud to nepojebal pitomec při montáži stěrače nedotažením matky nebo přetažením = stržením závitu..)

Celý tyčoví i s motorem - motora cz levnější asi to půjde sehnat i jinde.. Ovšem Abakus = velká otázka jak dlouho vydrží..

HELP - rozpadajic/...

Tak je lepší Maxgear? Moc toho tam nemají na výběr.

asd1

To si asi nevybereš *smich*

V odkazu několik řešení a ta "profi sada" je takovej klip co se přes kloub nacvakne... Stačí pilníkem drážku a ta pérová podložka se nasune.. Pak kloub už vypadnout nemůže...

Si koupí tyčoví a za dva dny bude dotaz jak sundat stěrač z čepu a kde ten stahovák koupit (vylomit považuju za prasárnu)

Holt Fiat...

@asd1

sundaval jsem stěrač z čepu pomocí stahováku, nějakej univerzál stahovák na ložiska stahovák stojí 3kilíčka

Stahovák na ložis/...

stahovák jsem už použil i na X jiných věcí kolem dílny nejen na káru

asd1

Každý auto má svoje mouchy. A řekl bych že Punto těch much má i míň než přímý konkurent = Fobie ;) Zase třeba nehnije kabeláž a nelámou se dráty v průchodkách, o kvalitě motorů ani nemluvim... HTP a FIRE...

Tahle moucha jde vyřešit za 5 minut pilníčkem a podložkou za korunu.. Nebo proužkem plechu 10x60x2 a třema zdrhovačkama *smich* Případně přižvejknutím silonu kolem čepu sikovkama a taky to drží...

 

Raději budu opravovat kabeláž než shnilej podvozek Puňti :).

Fire je super a do Pandy se krásně nastupuje. Akorát ty montory, jak mají uchycenou ECU motoru a přímou souvislost se závadou, to bylo nešťastné řešení.

asd1

Podlaha hnila na MK1, MK2 je výrazně lepší.. Fobii hnijou zase prahy za kolama, to si nevybereš... Ale to se bavíme o 15 let starých autech.. Oproti Fávu, Feldě to je nebe a dudy, o starým Tipu nemluvě *smich*

Co mi vadí je to, že místo vychytání much a zdokonalení modelu se udělá max. FL ale pak se vyvíjí jiný auto kde nějaký nový mouchy zase vylezou.

Kdy vlastně přestali Italové dělat ty plechový nádrže paliva? U Škodovek s tím přestali Š136. Tam byla naposledy

fabia 1 byla jedno z nejkvalitnějších aut. Ale pohodlí v porovnání s Puntem 2 je mizerný, tvrdší podvozek a hlavně blbý sedačky, blbý středový tunel a to všechno neskutečně sráží dolů nic moc design. Mně vadily ty sedačky a zavázející středový tunel o pravou nohu. Podle mě to snad byl i záměr koncernu s tím středovým tunelem.

Jak někdo radí jen dotáhnout matici ramínka stěrače, mně se to nelíbí. Ať to tazatel vyndá celý mechanizmus , pořádně odrezuje, namaže voděodolným trvanlivým tukem a hotovo, já si v tý příležitosti vyrobil i plastovej dekl na motorek stěrače, původní byl v čudu. Rok 2003 to je dávno,bude to chtít údržbu

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]