Nejste přihlášen/a.
Cca jedenkrát ze 20 startů dojde k situaci, kdy po naskočení motoru jakoby pastorek startéru se nevrátil do klidového režimu. Ve značkovém servisu během půlroku byl startér vyměněn dvakrát. V poslední době však došlo ke startování už při otočení klíče do polohy ON, takže se lze domnívat, že příčinou je spíše závada v elektroinstalaci. Uvítám radu od každého, kdo má zkušenosti s touto závadou. Děkuji.
Moc děkuji za názory na řešení. Jen pro info - v 12/2022 se měnil původní startér (ten jsem si vyžádal jako nepotřebný náhradní díl) a protože se problém opakoval, v 1/2023 se znovu měnil startér. První oprava stála 6 tis. vč. DPH, druhá byla na základě reklamace, ale podle faktury provedli "kontrolu a proměření el.instalace" za 900 Kč. vč. DPH.
Ještě jednou díky; bohužel u vlastní opravy je přítomnost klienta zakázána, takže co uvedou na faktuře nemohu rozporovat.
@007cz: V autorizovaném servisu má zákazník právo vidět na svůj vůz, pokud to není z technický důvodu možné může být během opravy u svého vozu.
Na zaklade ceho ma to pravo?
Pravdou je, ze v mnoha autorizovanych servisech jsem nebyl, ale na dilnu nebylo z "kancelari" videt v zadnem z nich. Pritomnost zakaznika na dilne u sveho vozu musi doslova rajcovat kazdeho skolitele BOZP...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.