Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Bouchani od zadního levého kola

Od: helpel* odpovědí: 4 změna:
Dobrý den, mám Octavii 2 scout 4x4 boucha mi něco z místa levého zadního kola pri jizde na nerovnostech. Vyfuk to není. Bouchalo to už dlouho ale teď to začalo dělat uplnej curbes. Do zatáček to kravál nedělá takže to cepy asi nebudou co tlumice? Má hlavní otázka je mohu s tím ještě jet aniz by se to rozsypalo?

4 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

0x
Nevíme, co to je, a chcete vědět, jestli je bezpečné s tím jezdit.. :-D
Prostě pořádně rozkývejte auto (nebo s pomocníkem) a poslouchejte a koukejte, odkud to jde. Koukejte přes kolo i na horní úchyt tlumiče nahoře, může být urvaný.

helpel*
hodnocení

Jsem laik co se tyka technickych veci na aute, napadají mě ty nejhorší scénáře že když pojedu, může mi uletet kolo nebo se to někde rozsypat. Jde mi o jednu cestu dlouhou asi 15 km tam a zpet. Jinak s tím samozřejmě jezdit nebudu a auto jde do servisu. Chtěla jsem jen něčí názor kdo se v autech vyzná zda to může být závažná závada..no i tak díky za reakci

helpel*
hodnocení

Jinak při kyvani autem se žádný hluk neozyval..

hodnocení

0x
Píšete, že to bouchalo už dlouho, ale míň..Proč to nikdo neřešil, když je to už dlouho..Může tam mlátit cokoliv..součástek je tam hodně..navíc,když je to 4x4..Teď to přes net opravdu nikdo nevyřeší..Ikdyby vám chtěl někdo poradit, tak logicky nemůže..To dá rozum..Nikam už s tím nejezděte..Pochopitelně to může upadnout..buď kolo anebo jiná část..Stalo se mi to.

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.