Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Svítí kontrola brzdového obložení

Od: golf4 odpovědí: 7 změna:
Zdravím, vzadu se měnily brzdové destičky + kotouče a ve předu se jenom sundavaly po složení svítí kontrolka brzdového obložení. Staré destičky žádný senzor neměly. Poradíte někdo čím by to mohlo být?

 

 

7 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

ttt
hodnocení

0x

Tak si asi dělalo ještě něco jinýho, o čem jsi nám neřekl, nebo o tom sám nevíš, nehrabal někdo do diagnostiky vagrem nebo nerozpojoval nějaký čtekry?

Pokud se nepletu tak ty destičky s čidlem mají v sobě kablík. Tak buď někdo překódoval panel, anebo někdo rozpojil svorku? Ale jen vařím z vody, nikdy jsem to neviděl :/))

 

hodnocení

0x

Senzor na opotřebení desek je pouze schovaný drátek, který se probrousí a obvod se odkostří a tudíž rozpojí a drát od desek k budíkům je v luftě volně. Pak se kontrolka aktivuje a svítí.

Tedy žlutá s přerušovaným obložením okolo (O)

Někde na těhlici je rozpojený štekr nebo se špatným zaoxidovaným kontaktem či zlomený drát.

Snímač je jen na přední levé desce.

Tak já znám systém přesně opačný. Do výřezu v desce je zasazené čidlo a když se deska sjede na jeho úroveň, obrousí záslepku a čidlo se o kotouč ukostří. Tím se rozsvítí kontrolka.

U koncernu ne. Díky tomu se eliminuje i chyba spojení.

Sám mám nakodovane budíky ve Fabii, ale ještě jsem línej rozebrat příčku a dotáhnout si do svazků drátek. Tak to mám ukostřené o výztuhu pod palubkou. Chci to rozebrat až s taháním hladiny ostřikovačů, předních mlhovek a klimy.

bery*
Ja to u jedničkový oktávky asi před 7 lety v konektoru propojil kouskem kablíku od starych destiček, kdy se při výměně ukázalo, že nejlevnější, Maxgear nebo co to bylo, ho nemají :) Každopádně po asi 100tkm s průměrnou spotřebou cca 10-11/100 z nich ještě neubyla snad ani půlka, asi nějakej kosmickej materiál :) Ale že by to mohlo jít vypnout přes budíky mě to nenapadlo, třeba kratší interval na olej, to jo, ale nepředpokládám, že by to zároveň i vyplo kontrolu destiček.

Stejně tak lze odkodovat i kontrolku nezapnutých pásů, hladinu ostřikovačů nebo ty desky. Nebo nakodovat, zda to hardwarově budíky umí. Né všechny jsou plně osazené součástkama a né všechny mají jednotný firmware.

 

hodnocení

0x
avatar dabel

Vagem si to zruš a máš klid

club-opel.cz/...

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]