Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Automat do 100k

Od: mareks odpovědí: 8 změna:
Zdravím
Plánuji do budoucna koupit auto s automatickou převodovkou tak do 100k.
Koukal jsem na golfa5 a octavii 2 ale nebráním se jiným značkám. Nemusí to být trhač asfaltu a případný servis by mě neměl dostat pod most. Auto by mělo mít klasických 5míst (žádný smart for two) a bude urceno spíše na kratší trasy tak do 10km po městě a okolí (na tohle bude benzín asi lepší volbou).
Předem děkuji za jakékoliv tipy a rady.

 

 

8 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

1x

Nedostane tě pod most, pokud to auto budeš plánovat na dojetí.

Golf V nebo O2 do 100k je i v manuálu vpodstatě polorozpadlá paštika. Stáčí jich pár obejít a zjistit, co se nabízí. Pokud ti nebude vadit velkej nájezd km a vybydlenej interiér, tak směle do toho. Až převodovka odejde, tak vrakáč a koupit jiné.

To jsou taková auta (z těchto let a typů) do 100k

Taky známým odjíždím auta ke koupi a musím potvrdit, že lecjaký můj vrak za 10tis nebo k a o 10 let starší je na to tom líp než stroje za 100tisíc!Za těchto 100 a více tisíc vidím vraky a trosky. Člověk by si řekl, že auto za 100k nebo 100tisíc už bude dobrý, ale omyl! Leckdy docela čumím,že moje vraky za 10 jsou na tom o mnoho lépe!

Ty oblíbený VWčka jsou uměle předražený. Nechápu, že někdo kupuje Fabie 1 bez výbav za 50tkč a víc. Přitom mají mnohdy v háji ramena a zatéká do nich.

bery*
...a shnilý kapsy ve spodku blatníků a prahů :) Ale jinak zrovna jednickovou fabii beru jako takovej skoro etalon kvality, aspoň s českým osmiventilem a jednou lambdou, poměrně kvalitní auto bez nadmiry kurvitek a snahy něco v rámci úspor nákladů ojebat. Akorat se nepovedly silentbloky ramen, kosti a kabelovej svazek, ale to se dá vsechno snadno vyřešit.

Jako výztuhy pod palubní deskou z hliníkohorčíkové slitiny, která je stále lesklá jako nová i po letech a vlhka v autě a né jak ty ocelový výpalky zreznuté s pořádnou liškou v Octávkách a kvalitní tapce dveří jsou opravdovými ethalonovími prvky pořádné kvality. I nástřiky plastizolem po karoserii jsou v ohromných vrstvách.

 

hodnocení

1x
avatar jenyk
Před pěti lety jsem koupil C-MAX, dvoulitr benzín v automatu. S tím se tak pohodově jezdí.
Jezdím denně asi osm kilometrů, ještě se zastávkou asi uprostřed. Odpoledne to samý zpátky. V létě dovolený, tam ty kilometry trošku skáčou více.

 

hodnocení

1x

Je to v podstatě fuk, jen si pohlídej, aby to byl nejlépe "pravý" automat s hydroměničem. Takže BMW E90/E60 (výrobce ZF), Mercedes W203/W211 (vlastní), některé Audi, dokonce i dvojková Fabia 1.6i před faceliftem (Aisin), někteří francouzi... Případně 6stupňové DSG (což je právě tvůj G5, O2). Vyhni si robotickým převodovkám (hlavně menší nákupní tašky, ale i spousta Opelů, japonců, francouzů...).

A jinak si myslím, že se spolehlivostí ojetých automatů to není tak tragické, jak se traduje. Pokud při koupi auta řadí plynule a neplete se, není důvod, aby při tvém nájezdu nevydržel dalších 10 let. Ideálně nech vyměnit olej.

Ovšem ojetina za 100k, i kdyby měla zrovna zachovalý automat, bude jinak pravděpodobně vrak.

 

tomas13
hodnocení

0x
No hledal jsem podobné auto a koupil jsme Toyotu aygo. Bude asi jedno jaký auto z Kolína to bude, technika stejná. Robotická převodovka... Jde hlavně o co nejmenší servisní náklady... Jen to je 4 místne

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]