Nejste přihlášen/a.
Nedostane tě pod most, pokud to auto budeš plánovat na dojetí.
Golf V nebo O2 do 100k je i v manuálu vpodstatě polorozpadlá paštika. Stáčí jich pár obejít a zjistit, co se nabízí. Pokud ti nebude vadit velkej nájezd km a vybydlenej interiér, tak směle do toho. Až převodovka odejde, tak vrakáč a koupit jiné.
To jsou taková auta (z těchto let a typů) do 100k
Ty oblíbený VWčka jsou uměle předražený. Nechápu, že někdo kupuje Fabie 1 bez výbav za 50tkč a víc. Přitom mají mnohdy v háji ramena a zatéká do nich.
Jako výztuhy pod palubní deskou z hliníkohorčíkové slitiny, která je stále lesklá jako nová i po letech a vlhka v autě a né jak ty ocelový výpalky zreznuté s pořádnou liškou v Octávkách a kvalitní tapce dveří jsou opravdovými ethalonovími prvky pořádné kvality. I nástřiky plastizolem po karoserii jsou v ohromných vrstvách.
Je to v podstatě fuk, jen si pohlídej, aby to byl nejlépe "pravý" automat s hydroměničem. Takže BMW E90/E60 (výrobce ZF), Mercedes W203/W211 (vlastní), některé Audi, dokonce i dvojková Fabia 1.6i před faceliftem (Aisin), někteří francouzi... Případně 6stupňové DSG (což je právě tvůj G5, O2). Vyhni si robotickým převodovkám (hlavně menší nákupní tašky, ale i spousta Opelů, japonců, francouzů...).
A jinak si myslím, že se spolehlivostí ojetých automatů to není tak tragické, jak se traduje. Pokud při koupi auta řadí plynule a neplete se, není důvod, aby při tvém nájezdu nevydržel dalších 10 let. Ideálně nech vyměnit olej.
Ovšem ojetina za 100k, i kdyby měla zrovna zachovalý automat, bude jinak pravděpodobně vrak.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.