U nafty nebo benzínu není moc dobré vyjíždět nádrž do pár litrů, pokud je v nádržích ponorné čerpadlo. Ono se totiž dostatkem paliva chladí a pokud pojede místy naprázdno, tak se mu silně opotřebovávají uhlíky na motorku.
Otázka jest stejná, jako otázka, zda je lepší onanovat, nebo masturbovat. Ve výsledku to máte jedno. Obecně je asi nejlepší tankovat ve chvíli, kdy máte najeto pár set a zrovna jedete kolem lpg stanice
LPG vždy tankuji po vyjetí celého obsahu nádrže resp. co dovolí ventil ovládaný řídící jednotkou, který automaticky přepne po spotřebě LPG na benzín. Pokud by po LPG natankování vznikl problém, tak vím kde hledat příčinu. Na LPG v Dácii mám najeto 158000 km zatím bez poruch.
Je to jedno - kolik zbývá odhadnete podle kilometrů a najdete čerpačku s pro vás zajímavou cenou, nejlépe podle aplikace mylpg.eu
Raději čerpám častěji než abych zbytečně jel na benzín. Benzínu tam mám 15-20 litrů, spotřebovává se na startování, aby nedegradoval tak používám raději kvalitní benzím EVO 100.
No vidíte a měn na obou autech při natankování "lepšího" benzínu stavkovalo- první jen benál byl výkon na 98 či100 oktanový benzín slabší nyní v RFN lpg-benzín mi na 98 neustále rozsvěcela kontrolka motoru (ponorka-grilované kuře...)po vyjetí tohoto a načerpání stnadrtního benzínu tedy jen N95 vše ok. Kontrolka se rožla vždy jen na benzín , ne na LPG!
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.