Nejste přihlášen/a.
Fabia Junior 37kW jsou dva motory!
Jeden ARV a druhej AQV
ARV 1.0MPi 37kW jedna lambdasonda a jeden katalyzátor EURO2
AQV 1.0MPi 37kW dvě lambdasondy a dva katalyzátory EURO3
...
Co mám zkušenost, tak filtry jsou se zpětným ventilem třícestné (tři vývodky) a bez zpětného a regulačního ventilu (dvě vývodky - obyč filtr prostě).
Vyfoť okolí nádobky chladící kapaliny, kolik hadic paliva vede ze sloupku.
Pokud jsou dvě palivové vstupní a zpětná a jedna odvětrávací na uhlí (celkem 3ks), tak filtr u nádrže je dvouvývodový a regulace tlaku probíhá na palivové liště jako u Felicie 1.3MPi.
Pokud je tam jen jedna palivová výstupní a jedna odvětrávací na uhlí (celkem 2ks), tak regulace a stabilizace tlaku probíhá v třícestném filtru na nádrži už na podvozku.
Podle toho koupíš třícestnej nebo dvoucestnej. Před demontáží, až budeš na wapce, tak se ohni před zadní pravé kolo a pořádně vystříkej blato z filtru a rychlospojek hadic, jinak ti prasknou nebo je jinak zlikviduješ, protože přes blato je nezmáčkeš a z filtru neodpojíš. Demontují se zmáčknutím barevného tlačítka na obvodu spojky.
Toliko infa jestli tří nebo dvouvývodové filtr.
...
Ty starý jednotky Siemens ještě z dob Felicií mají snad všechny 3 barový (pokud jsou třívývodové, u dvouvývodových se tlak nepíše, protože ho reguluje ventil v liště jako u Felicie MPi).
4 barové mají většinou VW motory třeba BKY...
Poplést filtry znamená mít nedostatečný výkon nebo uchlastanej motor a zničenej kat.
Pošli fotku u té nádobky, jak jsou hadičky paliva.
"Demontují se zmáčknutím barevného tlačítka na obvodu spojky." Demontují se pěkně na prd..a to říkám hodně slušně...absolvoval jsem tohle svépomocí loni na zvedáku s obstojným vercajkem a proklínal jsem všechny inženýry od Wolfsburgu po Kvasiny...Ono takhle když si přečteš co s tím máš udělat to zní jednoduše. Realita je však úplně jiná. Barevnou spojku sice zmáčkneš, ale lehce to sundat nejde. Nechápu proč tam nebyl normální závit s těsněním. Zas vygenerovali problém tam kde být nemusel.
Takhle blbě nafotit? Nádobka mě nezajímá. Jsi nečetl, co jsem psal? Pod nádobkou je nohavice s trubkama odvětrání a paliva. Ty jsi nahodil fotku, kde to, co řešíme zamaskuje nádobka...
Ty asi vůbec nerozumíš, co je jaká hadice... Kde se leje olej víš?
Tam by napovědělo spíš změřit tlak paliva na liště včetně poklesu při startu, pak ještě diagnostikou nalogovat live data z čidel a porovnat s normálem... Dtto signál z lambdy tam nejlíp osciloskop - hodnoty a rychlost reakce...
Filtr popsal gumid, dvě verze podle motoru a to bylo podle roku výroby, rozpojování filtru dobrý nacvičit někde na vrakáči, dobře vyčistit spojky od stoletýho šmíru, máznout, postupně rozhýbávat jinak se to rozlomí.. Nasazování pozor na ustřihlý těsnění. Holt tyhle "zlepšováky" pro servis totálně kokotský nemají jen auta na F ale i Schade
Filtr dop. Mann, výměna asi vhodná v rámci údržby vyhozenýprachy to budou jen když to už nepojede
Jasně nejdřív kouknout co tam máš. Hlavní rozdíl je s/ bez regulátoru tlaku (tři/ dva vývody), koukám Mann má tři verze filtru, tak si změř i délku atd.
Diagnostika - většina servisů jsou lamy a umí jen přečíst výpis chyb, to ti nepomůže. Data z čidel a správně je vyhodnotit umí málokdo.. Může tam být výpadek čidla nutnýho pro chod motoru apod., čidlo teploty udává nesmysly.. Nebo i skočený rozvod, podpálený ventily apod., ale to by spíš nenastartovalo vůbec...
Svíce/ cívka - to by bylo vidět na svících který válec nepálí
Může i vynechávat vstřik.. např. shnilá kabeláž u přepážky motoru..
Měnit díly naslepo je loterie, může to sežrat desítky tisíc a furt to nepojede.. Chce to měřit a jít najisto což bohužel moc lidí neumí včetně servisů..
Konkrétně čarpadlo - změříš tlak na liště a víš jestli je tlak je OK nebo neni, nasměruje to kterým směrem pátrat, např. tlak nízký = možnosti jsou filtr, regulátor tlaku, čerpadlo, kabeláž k čerpadlu (např. přechoďák v konektoru = pokles napětí a čerpadlo nedá potřebný tlak/ objem).. Bez měření naslepo vyměníš filtr, pak čerpadlo, pak regulátor tlaku, pořád nic a přitom to bude úplná blbost za dvě stovky..
Holobyt Fobie Junior žádná hitparáda neni, jsou lepší auta.. Ale pokud to neni shnilý a jezdí to kolem komína proč ne..
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.