Nejste přihlášen/a.
@paveldvorak: Němci nemají "malý" a "velký" TP, ale jen tuhle malou skládačku. Ostatně u nás to od r. 2024 bude taky.
TP má mezinárodně shodné označení dat - takže když si vezmete český TP, máte tam ty "S", "P.3",...
Jak píše @satam
vidíte u každého řádku ty písmena?
"X" - datum další kontroly STK
"I" - Datum první evidence v dané zemi
"B" - datum uvedení vozidla do provozu
To vaše echt německé šáde byla odněkud dovezena do Německa a TP vystaven 2/3/2023.
všechny ty řádky jsou mezinárodně (v Evropě tedy určitě) stejné... - mrknete do CZ nebo SK technického průkazu a vidíte
podle VIN hlásí, že "bylo vyrobeno pro německý trh" - nicméně mohlo být klidně pár let v Belgii nebo na Ukrajině
Tak ono to špatné jen kvůli těm přepisům být nemusí... nicméně druhý majitel určitě nejste ...
V zahraničí je vždy jen jeden majitel v TP a u nás (jak zaznělo) to časem také bude - kvůli GDPR prý.
Nespoléhal bych ale na žádný z dokladů o servisu.
10 let starý naftový auto s nájezdem 15000 km ročně - no nevím, to bych asi neměl odvahu kupovat "on-line"
ale jestli to stálo 140tis a jinak je to opticky hezké ... ten motor dokáže najet milion km při správném servisu
Nejdřív bych to hnal na diagnostiku - DPF, udělal rozvody a pak už jen podle potřeby...
Tak hlavní je ta funkční stránka věci - jestli je to celkově ok, buďte rád.
To tak soused koupil auto za 240tis v AAA, dva měsíce ho reklamoval... až s určitou pomocí se dokázal domluvit na výměně za jiný vůz, jiný typ,... ale konečně funkční po menším servisu.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.