Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Německý velký TP

Od: luke10 odpovědí: 23 změna:
Dobrý den může mi někdo napsat co znamená ten datum v cervenem kolečku
Dekuji

Německý velký TP

 

 

23 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

2x

Datum vydání TP.


doplněno 15.04.23 21:54:

Asi tak.

 

luke10
hodnocení

To znamená že se změnil majitel a proto
vydali nový technicak
luke10
hodnocení

Já přemýšlel jestli se změnil majitel.bydliste nebo jestli může propadnout malý technicak že by měl platnost 10let

 

paveldvorak
hodnocení

0x
To je německý malý tp
luke10
hodnocení

je to maly nebo velky teda

Německý velký TP #2

@paveldvorak: Němci nemají "malý" a "velký" TP, ale jen tuhle malou skládačku. Ostatně u nás to od r. 2024 bude taky.

luke10
hodnocení

A to datum v kolečku neměl by tam být rok 2013 chtěl bych vědět proč je tam 2023
Já tam čtu, že "stk" je do 1.2024 a ten datum 02.03.2023 je datum posledního záznamu v Německu.
luke10
hodnocení

To jako v Německu se vždy když je STk tak se změní celý technicak když je tam napsáno že STK je do ledna 24

pak to vypadá třeba takto

Německý velký TP #3

 

hodnocení

0x
avatar jmlc

TP má mezinárodně shodné označení dat - takže když si vezmete český TP, máte tam ty "S", "P.3",...

Jak píše @satam

vidíte u každého řádku ty písmena?

"X" - datum další kontroly STK

"I" - Datum první evidence v dané zemi

"B" - datum uvedení vozidla do provozu

To vaše echt německé šáde byla odněkud dovezena do Německa a TP vystaven 2/3/2023.

všechny ty řádky jsou mezinárodně (v Evropě tedy určitě) stejné... - mrknete do CZ nebo SK technického průkazu a vidíte

luke10
hodnocení

Takže je možné že původní majitel nebyl nemec ale to auto bylo dovezené do Německa z jiné země.

podle VIN hlásí, že "bylo vyrobeno pro německý trh" - nicméně mohlo být klidně pár let v Belgii nebo na Ukrajině

luke10
hodnocení

Takže teď jsem v pr...
Nechal jsem si dovézt auto od pána který se tím živí. Měl dobré reference i známí si od něj bral auto. Říkal mi že budu druhý majitel. Tak teď nevím co si myslet a co delat

Tak ono to špatné jen kvůli těm přepisům být nemusí... nicméně druhý majitel určitě nejste ...

V zahraničí je vždy jen jeden majitel v TP a u nás (jak zaznělo) to časem také bude - kvůli GDPR prý.

Nespoléhal bych ale na žádný z dokladů o servisu.

luke10
hodnocení

Těm papirum ze servisu jsem věřil když to měl všechno hezky zdokumentované celých deset let provozu. Teď abych se bál že to má těch slíbených 165tis. Km

10 let starý naftový auto s nájezdem 15000 km ročně - no nevím, to bych asi neměl odvahu kupovat "on-line"

ale jestli to stálo 140tis a jinak je to opticky hezké ... ten motor dokáže najet milion km při správném servisu

Nejdřív bych to hnal na diagnostiku - DPF, udělal rozvody a pak už jen podle potřeby...

 

luke10
hodnocení

200tis. Kč stalo. Auto jezdí hezký klidně ukážu i fotky.

Tak hlavní je ta funkční stránka věci - jestli je to celkově ok, buďte rád.

To tak soused koupil auto za 240tis v AAA, dva měsíce ho reklamoval... až s určitou pomocí se dokázal domluvit na výměně za jiný vůz, jiný typ,... ale konečně funkční po menším servisu.

 

rrt
hodnocení

0x

Vsechny dovozy maji 150-190 tkm :))

Staci pouzit Vag Com Vcds a nacist ujetou vzdalenost z ridici jednotky motoru a porivnat s panelem :)

Z elektrickeho posilovace se uz u 1 fabie daly vycist motohodiny

luke10
hodnocení

A tuhla diagnostika je v každém servisem. A kolik asi stojí?

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]