Nejste přihlášen/a.
Dobrý den všem,
dříve než půjdu do servisu reklamovat opravu z povinného ručení, rád bych se poradil jakým způsobem postupovat v případě záporného vyřízení reklamace ze strany servisu.
Auto bylo v listopadu 2022 poškozené, probíhala oprava z povinného ručení viníka (cca leden-březen). Proběhla výměna nárazníku, blatníku, zrvátka + lakování (třívrstvá perleť). Dnes (cca měsíc po opravě) jsem byl auto umýt na vapce a začal jsem vodou sundavat barvu z předního nárazníku. Očividně nedrží, lze loupat i nehtem. Lak se loupe po celém nárazníku. Z fotky je patrná i kvalita lakování, které jsem si při předání nevšiml.
Předpokládám, že servis uzná chybu a napraví do původního stavu, ale je zde možnost, že nebude chtít reklamaci přijmout. Děkuji za odpovědi.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.