Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Vypnutí kontrolky motoru

Od: inspiring® odpovědí: 15 změna:
Lze nějak doma vypnout žlutou kontrolku motoru? Nebo zhasne časem sama (jedná se o VW Transporter T6)? Diagnostiku nemám, do servisu se mi nechce minule po mě za to chtěli litr. (Samozřejmě závadu jsem odstranil, překousaná podtlakova hadička od turba)

 

 

15 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

1x

Vypnout nelze. Je tam proto abyste ten motor nezničil, což by vás stálo ne litr, ale hodně těch litrů. Kapišto?

hodnocení

Závada je opravená, potřebuji ji jenom zhasnout.

...do servisu se mi nechce minule po mě za to chtěli litr.

krtek6

a já se tazateli vůbec nedivím...už před x rokama když po mě za to chtěli téměř všude 500,- jsem jim říkal jestli jsou normální...na to, aby mi řekli co s tím je nebo vymazali něco po opravě co je potřeba dát do defaultu se k tomu stavím stejně jako tazatel...nebudu platit takový prachy "za nic"...za těch pár bezpracných kliknutí bych jim nedal víc jak 100,-

tazateli doporučuju si za 200,- buď an aliexpresu nebo někde na českých stránkách koupit ELM327 a do mobilu nainstalovat příslušnou aplikaci na dignostiku, která vyčte a umí mazat chybové hlášky (nic víc) a jeho problém to vyřeší...

alois5

Zajímavá teorie. Dle Vás to je "pár bezpracných kliknutí". Ta diagnostika něco stojí, proto časová složka je v té částce to nejmenší. Kupte si za pár desítek tisíc univerzální diag na všechny auta a dělejte to za 200 korun, budete se topit v penězích...

krtek6

@alois5: znám spoustu lidí co to za tu 100,- dělají...a většinou to jsou borci co ví víc než všichni experti v autorizovaných servisech...dalším paradoxem je, že tyhle autorizovaný servisy si tyhle borce, co to za tu 100,- dělají zvou na práce, které se jim dělat nechcou nebo pro jejich neodbordnost je neumí opravit...

bohužel třeba pro mě jsou daleko, tudíž další aspekt jsou časové náklady pohoné hmoty. A tvrdím že... 9,5/10 problémů tady těch kontrolek je buď splašený čidlo nebo nějakej nesmysl. Aneb jak říkají zkušení mechanici. "Dokud to svítí žlutě a nic to nedělá, je to OK, jak to začně divně jet nebo svítit červeně, pak to řeš"..taky mají svoje zkušenosti.

Já si tu diagnostiku koupil. Právě pro tyhle případy. Když se něco rožlo, napích jsem zjistil jsem závadu podle kódu, vyhledal řešení, vyhodnotil, když to byla ptákovina jakože byla, smazal jsem a jel jsem dál. Když to bylo vážné jel jsem opravovat. Ušetřilo mi to takových 500,- a 1000,- nespočet.

zajímavost: třeba taková kontrolka žhavení (ta pružina) u VV znamenala např. prasklou žárovku v zadním světle..s tím bys chtěl jet za 500,- nebo 1000,- do servisu?

 

hodnocení

0x

Tak si kúpte čínsku diagnostiku za pár šupov alebo originál za 12 litrov a vymažte chybu.

 

hodnocení

0x
avatar dabel
Pokud ste chybu odstranil tak by ta kontrolka měla sama zhasnout co vim nezhasíná jen u begú
Jinak jak se piše koupit si v číně uni diag bud Delphi 150 nebo WOW a zhasnout si to sám
Nebo koukněte na vw club a určitě se tam najde někdo ve vašem okolí kdo ten diag má a rozumě se domluvíte
Kdybyste byl z Karlovarska neni problém
krtek6

ne u všech to hned zhasne...

Pozor, i když to "samo zhasne" tak zápis závady zůstane uložen v paměti a při následné kontrole v STK, resp. měření emisí může "nevymazaná" závada znamenat vyhazov z TK /emisí/.

Příklad: v mé Xs. Picasso se některý podzim, když motor poprvé "prochladne" pod 0°C nějak "nedohodnou", asi "nastydnou" :) ř. jedn. a čidlo teploty motoru a rozsvítí se kontrolka motoru. Po dvou, i krátkých jízdách kontrolka zhasne a je zase rok pokoj. Takže do servisu se v tomto stavu /svítící kontrolky/ nikdy nepodařilo dojet. Autorizovaný servis, ještě v záruce to výměnou čidla teploty nevyřešil. Při "diagnostice" za 99,-Kč v rámci každoročních "předzimních" prohlídek závadu, "pomíjívá porucha čidla teploty", vždy smazal. Od "covidu" a změny majitele servis již pravidelné zimní prohlídky nekoná, takže před poslední TK jsem se zastavil u mechanika, ten závadu za 200,- smazal .. a je to ! :)

krtek6

@vitovec: ano to máš pravdu...STK jsou někdy zbytečně urypání, záleží na jakýho orgána narazíš...s rozumnýma lidma se dohodneš a rozumnej mechanik tohle přejde, protože ví, že je to ptákovina...osobně jsem před STK tohle párkrát musel preventivně promazávat, abych se s někým nemusel hádat*smich* ...jinak...ono ne nadarmo se v tom vtipu "stupně zimy" neříká, že tyhle jižanský auta kolem nuly nestartují;):-D že jsou dělaný max do +15°;)

 

hodnocení

Děkuji všem za rady, jsem zase otrochu chytřejší. Nakonec opravdu třetí den (zhruba 4 startováni) kontrolka sama zhasla. Paradoxně jsem měl stejnou závadu před 3 týdny kdy auto ztratilo výkon a blikalo žhavení a rozsvítila se kontrolka motoru. V autorizáku mi udělali diagnostiku a vyměnili hadicku v hodnotě 20kč celkem mě to stalo 1800,-. Teď jsem už věděl co je to za chybu oprava trvala asi tak 2 minuty. Zjevně těm kunám chutná.

zavěs si do motoru wc kuličky od Bref

hodnocení

Bref tam měníme tak 4 roky, k tomu profi sprej na kuny, elektronický plašič, vlasy, psí srst, sklopec, jed na "hlodavce".. leze nam do všech aut co tu zaparkujeme. Samozřejmě nic nám nefunguje. Poslední pokus je s fotopasti vím vkolik chodí, du ji vyplašit a za 10min je zpátky.

 

milantoukec
hodnocení

0x
Za 200,- prodávají ELM 327, propojíte s telefonem a autem a stáhnete zdarma aplikaci a chybu vymažete.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:
Otázky na téma kontrolka motoru

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]