Nejste přihlášen/a.
Proč praská na Fabii1 obrysová žárovička předních světlometů? Přepětí? Jak se to řeší? Jaké tam dát, aby to nepraskalo?
Ke světlometu řidiče se blbě dostává, je tam xenon a velká baterka
Ne, to praska odjakteziva, je tu nějakej auto elektro specialista na fabky? To přece musí znát, dříve si vybavuji, že se mluvilo o nějakém dobastleném rezistoru? Kondiku? Filtru?
Že tam vznikají nějaké napěťové špičky?
anebo jestli mě paměť klame, no tak mi řekněte jakou značku žároviček odplnou... uz me to se...
Ale to by přeci odcházeli i jiné třeba potkávací nebo zadní potkávací...
Obrysovky u Fabie málo kdy praskaj. Né víc než u jiných aut.
Kupuj W5W žárovičky Philips třeba na pema-autodíly
Nebo autokelly Hella
Na tlumené potkávačky H7 jsou předřadné odpory. Ty máš Xenon a H7 dálku.
Tam nějaký odpor nemá smysl.
Na W5W obrysovku/parkovací se nedělá.
Buď se ti světlomet utřepává vibracema a nebo přehřívá. Jinak vlákno neodejde a přepětím by odcházelo víc žároviček.
Taky si můžeš odkodovat jednotku serva na kanále 44 na menší výpomoc sil. Pak nebude tak houpat s napětím.
Ale i kvalitní baterka zajistí to nehoupání napětí v palubní síti. Ideálně Exide 70A EFB, ale to potřebuješ velkej kastl. Ale ten má většina Fábek.
Jo diky, to už se tady kdysi psal o tom posilovací, ale tam bylo baterka vždycky 72 až 80 Ah, tak to mi je divny, ale fakt odchazeji jen ty obrysovky, treba 1-2x do roka a to se s tim ani moc nejezdi...
Zkusim nastavit tedy nejslabsi posilovac clovekvsiti.cz/...
A ten vliv výrobce žárovky je to nějak podstatný? Teď upadla žárovička na pevně přimontovaném reflektoru, je pravda že ten druhý co vlákno upadlo před pár měsíci, tak se trošku drkoca...
U Philipsu mi žárovky vždy vydrží nejdýl. A Osram rám nedmám. Loupou se jim dost ty oranžové PY a WY v blinkrech. Philips se skoro neloupe proti nim. Autolapm svítí víc červeně a Narvy jsou takový průměr jako Osram.
Také očistit kostřící body po celém motorovém prostoru. Jemný smirek 1500 a ošudlej demontovaná kabelová oka.
Týká se to jen koster - hnědé vodiče na karoserii.
Ty kostry ale neplanuju demontovat, leda ze bys mi chtel udelat GO... nebo mi posles schema z dilenske prirucky, kde kostrici body v motoru jsou? ASZ.
Jak dlouho vydrzi Philips obrysovka? Mam dojem ze zadni zarovky jsou jeste z prvovyroby... Nechapu ze ty predni jsou za rok K.O.
Nebude lepsi sehnat LED do obrysovek? Tam by volframove vlakno nemelo trpet... kdyz tam nebude, muzu kupovat v Kelly.
LED je ptákovina. Většinou se modulky z číny přehřívají a LED poblikávají či svítí málo.
Kostřící body mají kolem sebe plastovou černou korunku. Takovou ohrádku.
Jeden je na mínusu od baterky na domku tlumiče. Po kabelu od svorky mínus asi 30cm na karoserii.
Takové pak hledáš.
Další je pod levým světlem na tom nosníku podél podběhu levého kola. Na té kolejnici směrem z čela do auta. Jde tam i tlusá hnědá kostra od servočerpadla a svazek od světel. To je asi nejzajímavější bod, který by měl mít péči.
3 nebo 4 tuším najdeš.
Že svítí málo mi neva, důležitý je, abych to nemusel neustále měnit, protože jak tomu fakt mizerný přístup, musí se vyndat asi starter xenonu, možná ještě baterka... kvůli STK a policajtům chci aby svítily obě obrysovky
takže ty myslíš, že wolframový vlákna bude topit méně, než led!?
Že svítí málo mi vadí spíš u XENONU, když boreček autoservisu za to chtěl bůhví kolik tisíc a do půl roku svítivost klesla... takovéhle xenony stojí v Číně dva kusy asi 150 Kč...
A schéma nebo foto těch kost řící ch bodů nemáš? Nebo se nedá někde najít?, Já mám fakt špatný hledací schopnosti, to nenajdu
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.