Nejste přihlášen/a.
Dobrý den. Máme Hundai I10. Máme najeto 90000km.Nyní nastal problém při startování studeného motoru. Máme vyměněné svíčky cca před 3 lety, a na ně jsme najeli již 13 000 km , nechali jsme udělat diagnostiku a ta byla v pořádku. Taky jsme nechali vyměnit palivový filtr, baterii máme v pořádku. Většina jízd je v městkém provozu.Startujeme stylem otočit klíč do poloviny,po pár sekundách dostartovat, , najedenkrát se to nedaří. poradíte? děkuji
Je to Hundai I10benzín menší vykon motoru. Vetší problém je studené starty menší problém někdy u zahřátého motoru příklad nákup v obchodě a potom startování motoru. Jinak za jízdy žádné problémy výkonu kolísání otáček atd. Jak dále postupovat nechat si vyměnit zásuvku do které se zasune klíč při startování. Diagnostika tuhle případnou závadu nezjistí? Děkuji.
S Vasi (ne)znalosti zakladniho nazvoslovi aut a (ne)schopnosti srozumitelne popsat problem doporucuji auto dovezt do servisu ke zjisteni a nasledne oprave zavady. Sam si to stejne neopravite a cokoliv jineho se Vam prodrazi.
Zdá se že v servisu už byl 2x a jen vysypal prachy za nic
Napoví diagnostika, ovšem ne jenom vyčíst paměť chyb, ale načíst live data z čidel v průběhu startu a porovnat s normálem. Základ je čidlo teploty, snímání polohy klapky, signál z čidel nezbytných pro běh motoru, adaptace atd. Baterka = pokles napětí při startu, změřit tlak paliva i jeho pokles při startu, kompresi, otáčky motoru při startu atd., možností je hodně... Dobrý mechanik měří a jde najisto, lama naslepo mění díly a zákazník platí..
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.