Zdravím, koupil jsem ojetý vůz: Škoda Octavia I 1.9TDI 66kw 1998. Když jsem od koupě přijel domů zjistil jsem, že v servu není dostatek oleje tak jsem ho dolil s tím, že to řeší situaci jenže po nějaké době vyteklo znovu, bere se to jako skrytá vada? Mám právo na náhradu? Auto jsem koupil cca měsíc zpátky. Předem děkuji za odpověď
Moje odpověď zní..Cha chá..jsi blázen? U tak starého auta buď rád, že jsi odjel, že jezdí a nech to opravit! Pokud si kupuješ takhle starého skoroveterána,tak co jsi čekal?Tohle zboží je jen pro "Pepu,co má garáž a umí sehnat díly z vraků"! Promiň,ale jsi naivní hlupák! Omlouvám se!Tys čekal, že auto starší než ty bude o.k.?Snad nee! doplněno 12.03.23 13:08: Já si kupuji staré plečky zachráněné před ekolikvidací a ty jsi vpodstatě koupil to samé! Takové vraky patří pouze do rukou někoho,kdo romu rozumí! Umí si díly sehnat a sám vyměnit...pokud nemá kamarády..Jinak je to nesmysl! Teď už to víš!
66kW nikdy veterán nebude. Tyhle auta si kupují lidi, kteří s tím jezdí za minimální náklady a podle toho se k tomu i chovají s minimálními náklady do dílů a do kvality dílů a pak končí nájezdy půl milionu.
Skrytá vada u jedničkové octy z devadesátéhoosmého roku?. Takovou káru jsem koupil předloni za dvacku, čerstvá STK, dálnička, jen nešla otevřít kapota, abych koukl na motor... Auto jelo, brzdilo, svítilo, vzal jsem to a spokojenost. Kolik to auto stálo?
Na Bazoši je v nabídce elektroservo na Žigula.. Nevím,kde a kdo to vyrábí,ale mělo by to být..."namontuj a jeď" bez složitých úprav..Ale za 8 tisíc.. Že bych si udělal radost?
165512355 tohle? Wow. Kolik to asi bere proudu z alternátoru a baterky . Na Fabii je hydroelektro a čerpadlo nemá problém sebrat i 60-70A (běžně 5-30A) měřeno na VCDS. Tady je přímá pomoc otočení tyče. Čekám větší proudy, protože použití převodu by mohlo působit značný odpor, kdy servo nejede (v případě výpadku by klidně nešlo zatočit za jízdy před zatáčkou). Toho bych se asi bál, ale s kvalitní baterkou proč ne.
Na straně druhé, proč do závoďáku? Je to sand na běžné ježdění diskomfortní?
gumidek - třeba taková T 111. Bez serva. Volant jak kolo od žebřiňáku, vůle v řízení asi půl otáčky. Měl jsem tu čest to řídit. Při jízdě to ještě vcelku šlo, ale někam přesně zajet, tak to byla dobrá posilovna.
Teď si představte, že taháte za volant T111, nebo T141, a druhý den Vám dají na řízení ZIL 131, benziňák, s posilovačem, vynikajícím topením, to jsme milovali SSSR.
Pane Milane (11,33) tak jo - okopčeno - "Milane, já se vám divím, já bych to okamžitě mazal. Nesouvisí s dotazem... nemá to tu co dělat "... Zdroj zde, vlákno o utíkajícím čase.
Jestli jen teče servo,tak je to dobrý Já jednou koupil auto,kde bylo elektrické servočerpadlo vykuchané! Prostě si ho někdo vzal do jiného auta a prodávající tvrdil, že "to stačí jen dolít" Kupoval jsem to za 7tisíc a v dešti,tak mě ani nenapadlo si to zkontrolovat..Fakt bych nečekal takovou prasárnu.. Pochopitelně mi pak nikdo nezvedal telefon a "reklamace" se nekonala..
Myslím si , že když je to " čerstvě koupeno " , tak by na to měla být nějaká kratší záruka od prodávajícího , ne? Teď jde o to , že jste podepsal papír, že víte v jakém stavu auto je ( jako , že ano ) ale skrytá vada nejde vidět , že? Tak bych to zkusil reklamovat / vrátit .
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.