Nejste přihlášen/a.
Zdravím, nechal jsem vyměnit zadní brzdy na Ford C Maxu.Brzdový třmen, kotouče, destičky vodící čepy atd.Levá strana je O.K. ale pravá se i bez většího bržďění dost silně zahřívá. Ruční brzda chodí, trubky a hadička O.K. náboj ani kotouč nehází zkrátka podle mechanika vše ok. Po odvzdušnění dobrý, ale po šlápnutí na brzdu je cítit že kotouč drhne, zajímave je to, pokud sundám péro držáku třmenu tak to jde lehčeji. Děkuji za případné rady či postřehy...
Hoď mu to na hlavu ať se stará (tj. reklamuj)..I když možná bych takovýmu lemplovi auto už radši do ruky nedal - problém tam JE, on ho jen neumí najít.
Možností je několik, od ručky přes pístek a třmen po hadici.. Diagnostika kde je problém je celkem jednoduchá, např. odbrzdí se krátkým povolením odvzdušňováku = závada na hydraulice ke třmenu (obvykle hadice, chová se jako zpětný ventil), páka ručky na třmenu ca 0,5mm od dorazu - ručka je OK atd. Postupně se vyloučí co to neni a jde se najisto..
Ad ceny - kvalitní materiál na akci podle popisu vyjde na 3k, práce tak na dvě hodiny takže komplet 5k, pokud si bere 1000,- Kč na hodinu
Nový třmeny - po delší jízdě po dojetí "na kopec" (bez brždění) musí být s novým třmenem kotouč prakticky úplně studený, i jen vlažný znamená problém.
Pokud zvedneš nápravu, ručně roztočíš kolo, tak musí udělat tuším více než dvě otáčky? Jinak to přibrzďuje a mechanik to udělal špatně - předělat.
Zvláště pokud si dával nové brzdy celé
No jo to je stale vice nez 2 ne?
při výměně destiček to většina montérů po ičk, poškodí ty písty jak za to cloumají Sikovkama, ja tomu nerozumim, ale stve me, co je to za lemply kolem auť.
mám taky dojem že mi auto trošku přibrzďuje, ne po oprave ale jaksi provozem se to zvetsuje, teplý to nemám ale taky je venku mráz, ale pri dojezdu to cejtim jak to nepatrne zpomaluje vice, nez jen odporem pneumatik...
jde s tim pistkem popripade neco udelat, nebo co bys radil?
Jj, měl jsem si to udělat sám, ale nechtěl jsem to dělat venku v zimě a už jsem taky asi trochu línej jen mně vrtá v hlavě proč je to bez toho péra lepší...
A vlastně diky tomu, že mám zimaky na plechu typu Flexwheel, jsem si mohl šáhnout a přismahnout si na dvou prstech bříška prstů...
Péro držáku třmenu - myslíš co přesně? Napadá mě jen péro co vrací lanko ručky a při sundavání péra jsi ručku odbrzdil... Pokud tohle tak je buď zatuhlý lanovod nebo ta hřídelka ve třmenu (třmen není nový ale nějaký repas na prasáka)
V ložisku problém není, třmen je originál ale jsem ještě ze staré školy, nebojím se použít hadr, ocelák a pilník. Dosedací plochy jsem vyčistil, máznul B-QUIETEM chodí volně ale včera jsem pro sichr objednal nový držák a hadičky. Pak už zbývá jen reklamovat třmen, celý tenhle problém vznikl vlastně kvůli tomu, že ůdajně nešel rozvolnit pístek a repas by se nevyplatil...
Co znamená pro tvýcho mechanika vyměnit brzdový třmen?Píšeš nechal vyměnit,ale už nepíšeš jestli za nový nebo tam dal nějaký třmeny repas třeba opískovaný. Jestli repas, tak by měl být nový pístek(vyzkoušený mám frenkit) a hlavně nová guma pístku,která ho dotěsňuje a zaroven i diky podtlaku který vznikne při uvolnění brzdového pedálu zase pístek pomáhá "vracet"
Někdy se nechce týpkům rozdělávat brzdová hadička co je po letech zarostlá, tak ji jen očistí a nastříkaj silikon sprejem, aby hezky vypadala.Může být zevnitř naleptaná ucpaná
Kašlat na mechoše
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.