Nejste přihlášen/a.
Jak píše magor. Doplním datasheet a zapojení.
+X je svorka vstupní 49 nejčastěji svorka 15 (přívod plusu)
31 je u automotiv vždy a pouze svorka kostry (mínusu)
Akorát mi nesedí CL a RP
C jsou vždy kontrolky tedy výstupy na žárovičky s malou watáží a signalizují třeba přetížení svorky výstupu. Tedy pokud je třeba zapojený přívěs a svítí 21w+21w+21w+21w... potom signalizují správnou funkci přívěsu, že celá strana soupravy auta a přívěsu bliká jak má bez vad.
Laborováním lze přijít na to, jak se co kam zapojí, ale +x a 31 už jsou dány. Ty nepřehodit a nezaměnit!
Více v datasheetu, kde je běžné schéma zapojení.
Relé je dosti speciální svým rozmístěním vývodů.
Tato 12V relé mají většinou na svorce 31 tvého výstup na kontrolu C
RP mají jako 49a výstup na žárovky
a CL mají jako 31
Toto relé nepůjde jen tak zapojit do patice třeba u Opelů, Felicie, atd...
Běžné zapojení (pinout) je toto:
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.