Nevite nekdo jak je to s papirama kdyz chci prestavet pravostrane auto na levou stranu? Auto je na CZ dokladech, ale musi se neco nekde nahlasovat az potrebne dily vymenim za levostrane?
Nejsem automechanik, ale podle mě to zdaleka není snadná přestavba. Spíše bych řekl, že to vůbec nejde. Ta kastle je prostě úplně jiná. Ale můžu se hluboce mýlit.
break
Přestavět lze. Viděl jsem přestavěný i auta, co se v LHD nevyráběla.
krtek6
hluboce se mýlíš...ty kastle jsou upe stejný...nebudou vyrábět různý...chce to "akorát" celou palubní desku a všechno přepojit...viděl jsem už takový blázny
Nejsou úplně stejný. Motorová příčka se bude lišit umístěním volantovky, upevnění pedálů, posilovačem řízení a různými drobnostmi. Nicméně nic komplikovanýho
Breaku - něklteré modely měli "díry", prostupy motorovou přepážkou 2x -vlevo i vpravo. tedy pokud se myslí motorovou opřepážku díl mezi motorem a kabinou. Třeba na Pugu 106 nebo na Xantii - na X1. X2 nevím tam jsem jen měnil kola a měl jsem ji jen dva roky.
Jj, vinko se asi bude muset smazat a vystavit nove nebo poupravene, prave tady se treba najde nekdo zkuseny aby poradit kudy kam a pak uz magistraty a neprijemne , nic neznajici urednici XD
jirib
Jak vymazat?Jedině vyrazit náhradní technologií při poškození... Bohużel je to na několika místech karoserie,tak to asi jednoduché nebude... Sežeň dobrou karoserii s papírama a přeházejto...
Ono se někde v dokladech uvádí,jestli je volant a pedály napravo nebo nalevo? A co auta původem z autoškoly? Uvádí se někde, že to má dvoje pedály? Nedávno bylo v inzerci auto původem z autoškoly a tohle v něm zůstalo (dvoje pedály). Myslím, že je pak i nebezpečné vozit kohokoliv,kdo ze srandy nebo omylem dupne na brzdu..Kdo by byl viník případné nehody? Řidič s volantem nebo "spolujezdcořidič" s pedály?
jirib
Tu přestavbu má jistě zapsanou v papírech...vozidlo je vhodné pro další využití v autoškole...
U VW počátkem Octavie a Fabie 1. generace lze snadno přestavět levostrané na pravostrané a opačně.
Kastle je vždy stejná.
Vtipem je velký plechový tác mezi kabinou a motorem. Ten se mění i k vůli dírám na klimatizaci nebo u aut bez klimy a pochopitelně má držák pedálů a díry na řízení.
Bez tohodle plechového tácu je z kabiny díra jak vrata do motorového prostoru.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.