Nejste přihlášen/a.
Podobný používají Fordi. Je to Mitsubishi altík?
Mohl by se lišit jen zadním víkem a regulátorem. Třeba bude kotva a stator stejný.
Proč měnit? Proč neopravit? Je snad na převinutí a shořel?
Kým bylo řečeno?
Jako jasně. Můžeš to vytáhnout z jiné mazdy, ale Mitsubishy altíky moc rosšířeny nejsou mezi automobily. Je to výsada Japonců a i ti používají občas Bosch, který je zastoupen v 80% automobilek.
Podle žebrování statorové části (to černé uprostřed se schodky po obvodu) je typickej Mitsubishy alternátor.
Máš ho v té mazdě a nebo máš jinej?
Altíky se liší i víky s jinak umístěnými oušky uchycení nebo vzdálenostmi vůči řemenici a jiným řemenicím.
Nelze to jen tak přehazovat jako žárovky. V neposlední řadě můžou mít jiné konektory.
Takto lze přehazovat mezi sebou do jisté míry hlavně Bosch a Valeo altíky třeba v rámci VW koncernu, kde je odlišnost pouze v úchytech, ale konektorová část připojení či řemenice je stejná vesměs.
Nechco snižovat tvé znalosti kolego Gumidku ,ale! Alternátor Mitsubischi jsem měl jak na Xantii rv96 tak i na X2 HDí rv2000 a standartní díl jako ND byl Mitsu. PSA standartně používá-používalo alternátory Mitsu!, Mazda Premacy rv99 měla taky stejný tedy stejný výrobce altiku.Mitsu ! Takže asi tyto nepoužívá jen VW?
Teď jsi mě dostal. Začal jsem pátrat a u VW tento vypadá jako Micák, ale je brandovanej jako Bosch...
nechápu...
No nedostal jen spíše znalosti každá z jiného koncernu! Tedy to ale nevím jestli to platí ještě i pro novější, rv nad 2000 do současnosti. Ale asi taky vzhledem k tomu, že C-Crosser, C4 Aircrso a Pug 5008 a asi ještě 3008 jsou převlečení japonci tedy Mitsu kastle Mitsubischi jen a motory PSA stejně jako Mitsu dodávají motory (HDi)
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.