Nejste přihlášen/a.
Když zamknu fabii,tak na dveřích u řidiče bliká červené světýlko.Je to v pořádku?A co to je?
Ty odpovědi jsou vtipné. Pobavil jsem se.
U Škodovky a VW koncernu je to indikace "SAFE Lock".
Tedy bezpečné uzamčení na dva západy laicky řečeno.
Na první západ se zamčou dveře tak, že nejde otevřít auto z ulice, ale zevnitř, když tam někdo je, tak si kličkou otevře a dostane se ven.
Na dva západy nejde nikoho dostat z auta a ani dostat do auta. Tedy z auta se stane trezor.
Je to z důvodu, když zloděj rozbije okno, aby si rukou zevnitř neotevřel dveře!
Za jízdy z bezpečnostních důvodů po zamáčknutí kolíčku auto nikdy nezamkne na SAFE Lock a při aktivaci airbagu krom rozblikání varovných světel a zastavení palivového čerpadla auto odemče všechny dveře i ze Safelocku, kdyby tam byl.
Zámky i po sluchu hrknou nadvakrát.
@doutnak... ale prdlačku. Klíček načítá řídící jednotka budíků. V té je jednotka immobilizéru a jen na budíkách jako celku záleží, zda komunikaci pošle dál nebo ne.
Transpondér klíče komunikuje s ŘJ budíků u VW koncernu včetně Fabie. Jen Felicie a VW Transponter 4 to měl v krabičce zvlášť na volantovém sloupku a tato krabička vysílala po K-line povel ECU motora.
Safe lock se aktivuje pouze zamknutím dveří venkovním zámkem (vložkou u kliky) nebo dálkou přes řídící jednotku komfortu, která je umístěna na těle ventilace topení pod palubní deskou.
Zamknutí bez Safelocku lze pouze zamáčknutým kolíčkem ručně nebo nakódováním komfortky, aby zamykala při určité rychlosti vozu dveře sama od sebe.
Sharan měl taky immobox za mechanickými budíky jako T4 nebo Felda. Ty immoboxy jsou pro mě peklo, protože vyčíst login z Motoroly uvnitř je nadlidský úkon, kdežto vyčíst serial eepromky v budíkách po roce cca 98 je paráda. A bez LOGINu nenakóduješ nové klíče, pokud tedy v klíčnictvý neudělají klony a to fakt nesnáším. Princip immoboxů a budíků je ten, aby načetli několik různých kódů transpondéru a né, aby načítali klony a evěděli, že je tam jinej klíč, když je to bitová kopie toho prvního. Ale na funkci to nemá vliv. Jen ty transpondéry co jdou klonovat jsou vesměs šupácký výrobky z čajny. Někdy jdou a někdy ne.
A většina transpondérů jde konfigurovat do budíků pouze jednou. Pak už se zamknou. Tohle dělají ID48 moc rády. Pak nejde použít transpondér z vrakáče na jiné auto, kde bych ho naučil na jiné budíky a opět spároval. Ty starý transpondéry v černém čipu ála sharan a Feldy šly vpohodě kódovat k jiným a jiným boxům imma donekonečna, pokud jsi znal k boxům ty loginy. Ale většina majitelů aut má stále login na psích známkách od klíčků auta, pokud to není auto po 4tém majiteli nebo podobně.
Však jo. Neber to osobně, pokud to z textu vyznívá. Já to myslím jinak
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.